با شعار رقابت ورزشی، رفاقت ارزشی

اولین دوره بازی‌های ورزشی دانشجویان شیعه و سنی برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۸:۱۶
کد خبر: ۳۱۲۱۴۶
نخستین دوره بازی‌های سراسری دانشجویان شعیه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی با شعار «رقابت ورزشی، رفاقت ارزشی» شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این بازی‌ها با هدف تقویت همبستگی بین دانشجویان شیعه و سنی به عنوان یکی از اهداف و رسالت‌های مهم دانشگاه مذاهب اسلامی و بر اساس اصل برادری و برابری مسلمانان برگزار می‌شود. شعار این دوره از بازی‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی، «رقابت ورزشی، رفاقت ارزشی» اعلام شده است.

قرار است نخستین دوره این مسابقات با حضور کاروان‌های ورزشی دانشجویان از شعب دانشگاه در تهران – زاهدان – بندر عباس و سنندج به میزبانی واحد مرکزی از تاریخ 94/06/12 تا 94/06/14 در سالن ورزشی دانشگاه تربیت دبیر رجایی برگزار شود. این دوره از بازی‌ها در دو رشته والیبال ویژه خواهران و فوتسال ویژه برادران برگزار می‌شود. 109 دانشجوی خواهر و برادر از شعب چهارگانه دانشگاه در این دروه از بازی‌ها شرکت دارند و به رقابت خواهند پرداخت.

قرار است در اختتامیه این دوره از بازی‌ها که با حضور چندتن از قهرمانان و چهره‌های برجسته ورزشی اهل سنت کشور و جمعی از مسئولان ورزشی و کشوری برگزار شود از نماد این مسابقات نیز رونمایی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز