به اهدافم رسیدم

غلامی: با آمادگی کامل به جام جهانی می‌رویم

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۰:۱۰
کد خبر: ۳۱۲۲۴۱
غلامی: با آمادگی کامل به جام جهانی می‌رویم
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: اهدافی برای آماده سازی خود در دو کشور لهستان و روسیه مدنظر داشتم و اکنون به آنها رسیده ام

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: اهدافی برای آماده سازی خود در دو کشور لهستان و روسیه مدنظر داشتم و اکنون به آنها رسیده ام.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عادل غلامی پس از سومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در اردوی آماده سازی روسیه افزود: باز هم یادآوری می کنم که برد و باخت در بازی های تدارکاتی اصلا مهم نیست. مهم این است که به شرایط آرمانی برای جام جهانی برسیم.

وی با بیان اینکه در سفر به لهستان و روسیه شش مسابقه داشتیم، گفت: در لهستان هماهنگ نبودیم اما در روسیه به مراتب بهتر شدیم البته در ست های اول و دوم دیدار نخست با روسیه باز هم هماهنگی تیم خوب نبود اما بعدا خیلی بهتر شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: البته به نظر من هنوز هم به شرایط ایده آل و آرمانی نرسیدیم اما خوشبختانه در دیدارهای اولیه جام جهانی حریفان سرسختی مانند آمریکا و لهستان نداریم بنا براین هنور فرصت هماهنگ شدن بیشتر را داریم.

وی در ادامه درباره دیدار دوم تیم ایران و روسیه تصریح کرد: در این مسابقه بازیکنان خیلی روان تر بازی کردند. سرویس های خیلی خوبی زدیم. به نظر من این مسابقه بهترین نمایش ایران در این اردو بود.

عادل غلامی درباره رضایت از اردو و میزان آمادگی خود نیز گفت: من خود در این اردو از نظر ذهنی، روانی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار گرفتم و به اهداف مدنظرم رسیدم. تقریبا با آمادگی کامل به جام جهانی وارد می شوم و امیدوارم در آنجا نیز خوب عمل کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز