برگزاری فستیوال‌های مدارس فوتبال قم و کرمان

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۲۲۹۸
برگزاری فستیوال‌های مدارس فوتبال قم و کرمان
آکادمی ملی فوتبال از برگزاری فستیوال های مدارس فوتبال در استانهای قم و کرمان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سومین فستیوال مدارس فوتبال استان قم با حضور 16 مدرسه فوتبال و بیش از 500 فوتبال آموز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

در این فستیوال علاوه بر برگزاری بازی فوتبال و انتخاب بازیکنان برتر، فوتبال آموزان در مرکز جامع توانبخشی مداین استان قم حضور یافته و در راستای طرح تحول سلامت از خدماتی چون معاینات اولیه برای تشخیص ناهنجاری های پا، اسکن دو بعدی پا، معاینات زانو و ستون فقرات بهره بردند.
 
در پایان این فستیوال، مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس، نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان، مدیر عامل و قائم مقام باشگاه صبا قم، جعفری و تیموری نمایندگان آکادمی ملی فوتبال، رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان و پیشکسوتان فوتبال قم نیز هدایایی را به مربیان استعدادیاب و فوتبال آموزان اهدا کردند.
 
گفتنی است، فستیوال مدارس فوتبال زیر 12 سال استان کرمان در استادیوم شهرداری و در چمن طبیعی با حضور 11 تیم ( امیران - شهرداری کرمان - علم و ادب کرمان- شهید ترکزاده کرمان - بهرامپور کرمان- فولاد بردسیر - شهربابک - جیرفت - خواجو کرمان - زرند- بافت) برگزار شد.
 
این فستیوال با میزبانی باشگاه امیران و با نظارت بیداریان،  نماینده فدراسیون برگزار شد و شرکت گنندگان در 7 ایستگاه آمادگی های مربوط به بازی را انجام دادند و در هر ایستگاه بخش های قانونی  از سوی مربیان بررسی شد. در پایان 14 نفر به عنوان تیم منتخب کرمان انتخاب و در فستیوال کشوری که در شهریورماه برگزار می شود، حضور خواهند داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز