گل زدن را دوست دارم

پورقاز: مدیون کی روش هستم، از او گلایه ای ندارم

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۶:۳۴
کد خبر: ۳۱۲۳۳۶
پورقاز: مدیون کی روش هستم، از او گلایه ای ندارم
مدافع تیم ملوان با اینکه در هفته های اخیر ارائه گر بازی های خوبی در ترکیب این تیم بوده و برابر نفت تهران هم دو گل زد، برای بازی با گوام و هند به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ عزت الله پورقاز در واکنش به دعوت نشدن خود به تیم ملی گفت: خیلی دوست داشتم برای این بازی ها به اردوی تیم ملی دعوت می شدم و از آنجایی که در پنج هفته ابتدایی با نهایت تلاش برای ملوان بازی کردم و مقابل نفت هم دو گل زدم تصور نمی کردم دعوت نشوم اما اصلا از دست کی روش ناراحت نیستم. واقعیت این است که من در سن 28 سالگی برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدم و این را مدیون کی روش هستم. اگر او سرمربی تیم ملی نبود شاید من اصلا به تیم ملی دعوت نمی شدم کما اینکه دیدید به اردوی اماده سازی هیچ یک از تیم های ملی پایه دعوت نشده بودم. دعوت نشدنم بدین معنی است که باید بیشتر تلاش کنم و من هم این کار را انجام می دهم. حتما کی روش بازیکن بهتری از من پیدا کرده که او را دعوت کرده است.

پورقاز در خصوص وضعیت این روزهای ملوان گفت: ما در بازی با گسترش فولاد بدشانسی آوردیم و مسابقه ای را باختیم که کمترین استحقاق ما کسب حداقل امتیاز بازی بود. با این حال چنین رخدادهایی در فوتبال طبیعی است. در روزی که خوب هستی و صاحب موقعیت های متعددی می شوی پیروز نمی شوی. شرایط تیم خوب است. من فکر می کنم روزهای خوبی در آینده باشیم.

مدافع گلستانی ملوان در مورد دو گلی که در بازی با نفت تهران به ثمر رساند، گفت: من گل زدن را دوست دارم. گل زدن برای مدافع خیلی شیرین است. هر فرصتی مهیا شود روی ضربات ایستگاهی پیشروی می کنم و تلاش می کنم گل بزنم. هر چند وظیفه اصلی من دفاع کردن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز