جشنواره ورزش برای همه

تهرانی‌ها پذیرای مسئولین ورزش

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۴:۲۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۴۰۹
تهرانی‌ها پذیرای مسئولین ورزش
غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات ورزشهای همگانی این استان در روزهای آخر هفته میزبان بسیاری از مسئولین ورزشی کشور ازجمله رییس اسبق سازمان تربیت بدنی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غرفه این استان در روزهای آخر هفته  و همزمان با روزهای سوم ، چهارم  و پنجم جشنواره با استقبال پرشور خانواده ها و مسئولین ورزشی همراه بود.  شب گذشته مهرعلی زاده رییس اسبق سازمان تربیت بدنی با حضور در غرفه استان تهران ضمن بازدید ازفعالیتهای این غرفه با مصطفوی پور دبیر هیات استان تهران به گفتگو نشسته و در انتها در زمین بهکاپ هیات همگانی استان تهران به تمرین بهکاپ پرداخت. از دیگر میهمانان تهرانیها رسته رییس مجموعه ورزشی تختی و معاونین اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه  بودند  که آنها نیز با حضور درقسمتهای مختلف غرفه استان تهران از برنامه های ورزشی  کمیته های مختلف هیات ورزشهای همگانی استان بازدید کرده و درخصوص هریک از این فعالیتها وتعامل هرچه بیشتربا مصطفوی پور به  گفتگو پرداختند.

چهارشنبه شب نیزهمزمان با افتتاحیه رسمی این جشنواره گودرزی وزیر ورزش و جوانان همراه با شعبانی بهار معاون ورزش همگانی این وزارت،گرشاسبی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و حسنی نایب رییس هیات ورزشهای همگانی و دبیر ستاد اجرایی این جشنواره در مراسم افتتاحیه حاضرو با حضور این مسئولین  جشنواره فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

درحاشیه این مراسم دکتر گودرزی به همراه هیات همراه خود با حضور درچادر عشایردر غرفه استان تهران با آش محلی پذیرایی شدند. وی در خصوص این جشنواره گفت :امیدوارم ورزش به عنوان محور سلامت جای خود را در جامعه بازکند و کشور را از سستی و آسیب‌های جسمی و اجتماعی دور کند..

از دیگر رخدادهای" جشنواره ورزش برای همه" رقص اقوام محلی، حوضچه آب و ماهیگیری،غرفه یادواره شهدای ورزشکار استان تهران و استقبال بسیار بالای جوانان و نوجوانان تهرانی در غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات ورزشهای همگانی این استان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز