از رسانه دولت توقع انعکاس منصفانه و واقعی خدمات این دوره مدیریتی را داریم

دکتر گودرزی: اطلاع رسانی و بیان کارکرد و دستاوردهای وزارتخانه، از اولویت‌های ماست

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۱:۰۵
کد خبر: ۳۱۲۵۵۴
دکتر گودرزی: اطلاع رسانی و بیان کارکرد و دستاوردهای وزارتخانه، از اولویت‌های ماست
وزیر ورزش وجوانان رشد کیفی رسانه ها را بیانگر حاکمیت خرد در جامعه دانست و گفت: کار رسانه ای کاری بسیار پر مسئولیت است ولی می تواند آثار مثبت و مفید بسیاری در پی داشته باشد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ شصت ویکمین شورای معاونان عصر روز گذشته با حضور وزیر ورزش وجوانان، معاونین وزارتخانه و محمد خدادی مدیرعامل ایرنا برگزار شد.
 
خددادی در این نشست با ارائه گزارشی از انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای دولت یازدهم در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه بزرگ خبرگزاری ایرنا برای دو حوزه ورزش و جوان برنامه ویژه و نگاه کارشناسی دارد.
 
ما آمادگی داریم به نحو منصفانه، فعالیت ها و دستاوردهای این بخش مهم و موثر دولت تدبیر و امید را به اطلاع مردم برسانیم.
 
خددادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تغییر نگاه به ماهیت رسانه را مورد توجه قرار داد و افزود: جامعه مخاطب امروز بسیار هوشمندتر و آگاه تر است و نیاز به تحلیل های به روز و کارشناسی شده دارد.
 
وی از وزیر ورزش و مجموعه ی مدیران و تصمیم گیران وزارت ورزش و جوانان خواست ضمن بیان سیاست ها و برنامه های خود برای مردم ، به نحوی منطقی و به هنگام، به انتظارات آن ها پاسخ بگویند.
 
در ادامه این نشست ناظمی رییس مرکز پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت های رسانه ای و اتاق فکر وزارت ورزش و جوانان و تعامل با رسانه ها و به ویژه ایرنا را به حاضران ارائه کرد.
 
دکتر گودرزی وزیر ورزش وجوانان، رشد کیفی رسانه ها را بیانگر حاکمیت خرد در جامعه دانست و گفت:کار رسانه ای کاری بسیار پر مسئولیت است ولی می تواند آثار مثبت و مفید بسیاری در پی داشته باشد.
 
محمود گودرزی ادامه داد: یک رسانه ضمن توجه به خواسته ها، باید پیگیر تغییر ذائقه مخاطب به سمت مسیر درست و مفید باشد.
 
وزیر ورزش و جوانان، ضمن قدردانی از حمایت های خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از برنامه ها و راهبردهای خود در وزارت ورزش و جوانان، گفت: ما از رسانه دولت توقع انعکاس منصفانه و واقعی خدمات این دوره مدیریتی را داریم که در کنار آن می تواند با ارائه تحلیل های کارشناسی و بهنگام به رئیس جمهور، هیات وزیران، کارشناسان و مدیران، مجموعه وزارتی را در پیشبرد برنامه های خود در زمینه های مختلف همراهی کند.
 
در ادامه این جلسه رستمی معاون ساماندهی امور جوانان گزارشی از فعالیت‌های اتاق فکر وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز