سوشا مکانی در گفتگو با برنا:

دوست و دشمن را شناختیم/ ۱۰ درصد باخت‌های پرسپولیس تقصیر ما بود!

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۷۰۱
دوست و دشمن را شناختیم/ ۱۰ درصد باخت‌های پرسپولیس تقصیر ما بود!
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن هایی هم که تا الان پرسپولیس را مدعی نمی دانستند حالا به تیم ما ایمان بیاورند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بازگشت سوشا مکانی به دروازه پرسپولیس با برد سرخ ها همراه شد. سوشا اگرچه در بازی برابر ذوب آهن اشتباه کرد و دروازه اش گشوده شد اما مکانی توانست در بازی با تیم سابقش علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل فولاد ایفا کند.

مکانی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ اظهار داشت: بازی سختی بود. در دیدار با فولاد حتی بیشتر از بازی با سپاهان اذیت شدیم چون شرایط آب و هوا اصلا مناسب نبود و به قول برانکو در هوای ناسالم با فولاد بازی کردیم. خوشحالم که توانستیم اولین برد را به دست بیاوریم و از جایگاهی که اصلا در شأن ما نبود دور شویم. در این مدت خیلی ها برای پرسپولیس کری خواندند و حرف های نامربوط زدند اما به این دوستان می گویم صبر کنند تا پایان لیگ تا ببینند کدام تیم قعرنشین است و کدام تیم صدرنشین.

وی ادامه داد: حتی زمانی که پنالتی رامین رضاییان از دست رفت، باز هم به برد پرسپولیس امیدوار بودم. بازیکنان ما با تمام وجود در این بازی به میدان رفتند و می خواستند هر طور شده خودشان را ثابت کنند تا نشان دهند شکست های قبل تصادفی بوده است. قبول دارم که نتوانستیم در ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم اما شاید 10 درصد این شکست ها تقصیر ما بود و باخت ها به ما تحمیل شد.

مکانی با بیان اینکه پرسپولیس دوست و دشمن خود را شناخته افزود: بازیکنان و هواداران پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و در این مدت خیلی ها را شناختند. دوستان باید بدانند در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و فراز و فرود در فوتبال اتفاقی عادی است. پرسپولیس با برد مقابل فولاد توانست به همه این امیدواری را بدهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. تیم ما حتی در هفته های گذشته هم که شکست می خورد فوتبال زیبا و تهاجمی را ارایه می داد.

وی با انتقاد از کسانی که از برانکو ایراد می گرفتند، گفت: برانکو آنقدر بزرگ است که نیازی به تعریف من و بقیه بازیکنان پرسپولیس نداشته باشد. مطمئن باشید برانکو با همین بازیکنان امسال پرسپولیس را به موفقیت می رساند و هواداران ما بعد از سال ها سختی امسال نفس راحتی می کشند. آن هایی هم که تا الان پرسپولیس را مدعی نمی دانستند حالا به تیم ما ایمان بیاورند.

مکانی در خصوص اشتباهاتی که درون دروازه پرسپولیس رخ می دهد، گفت: اشتباه جزوی از فوتبال است و همه بازیکنان در هر پستی ممکن است اشتباه کنند. پرسپولیس تا هر وقت به من نیاز داشته باشد درون دروازه قرار می گیرم و رضایت کادر فنی و هواداران برایم از هر چیزی مهمتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز