پولادگر: جشنواره ورزش برای همه، زمینه ساز ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین خانواده ها می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۲۷۳۱
پولادگر: جشنواره ورزش برای همه، زمینه ساز ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین خانواده ها می‌شود
رییس فدراسیون تکواندو در شب ششم جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه حضور یافت و در جمع خانواده ها سخن گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید محمد پولادگر در شب هفتم جشنواره بزرگ فرهنگی خانوادگی ورزش برای همه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر با تاکید بر تدوام بر برگزاری جشنواره های مختلف با هدف توسعه و گسترش ورزش در ابعاد مختلف به خصوص توسعه همگانی ورزش گفت: قطعا برگزاری چنین نمایشگاهها و جشنواره هایی زمینه ساز توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در میان خانواده ها خواهد شد.

پولادگر در این مراسم با قدردانی از تکواندو کاران نونهال کشور به خاطر کسب عنوان قهرمانی جهان در بخش دختران و نایب قهرمانی در بخش پسران گفت: افتخاران جامعه تکواندو ایران نمونه ای از نتیجه برنامه ریزی صحیح و مدیریت منسجم است.

او افزود: امروز تکواندو ایران به عنوان یکی از مقتدرترین تیم ها با ۲۰۸ عضو قهرمان شناخته می شود که هر دوره یکی از مهمترین رویدادهای ورزش جهان را با سربلندی پشت سرگذاشته است و هم اکنون ۱۶ سال است که بر سکوی قهرمانی جهان تکیه زده است.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: ایران تنها کشوری است که بعد از کره جنوبی دو دوره قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

او همچنین  در خصوص توسعه همگانی رشته تکواندو گفت: تکواندو از معدود رشته هایی است که دارای بانک اطلاعاتی کامل و به روز است. در این بانک سه هزار باشگاه با مشخصات کامل به ثبت رسیده اند.همچنین ۲۹۰ هزار تکواندو کار بالای کمر بند آبی در کشور فعالیت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز