بعد از برگزاری جلسه با کفاشیان؛

مقدم در یک قدمی هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۴:۵۵
کد خبر: ۳۱۲۷۶۵
مقدم در یک قدمی هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی
کریم مقدم سابقه مدیریت فنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در کارنامه خود دارد و خودش مارکو اوکتاویو را به ایران آورد تا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بعد از پایان همکاری تیم ملی فوتبال ساحلی و مارکو اوکتاویو فدراسیون فوتبال به دنبال به خدمت گرفتن یک مربی داخلی برای ادامه کار بود. در همین رابطه مذاکراتی با چند تن از گزینه ها آغاز شد و سرانجام فدراسیون به یک گزینه نهایی رسید.

امروز در جلسه ای که بین علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و کریم مقدم، یکی از جدی ترین گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی به انجام رسید؛ توافقات خوبی بین طرفین حاصل شد  و حالا بنیانگذار فوتبال ساحلی در ایران که جزو شناخته شده ترین مربیان و مدرسان فوتبال ساحلی در جهان به شمار می رود؛ در آستانه سکان داری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قرار گرفته است.

کریم مقدم سابقه مدیریت فنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در کارنامه خود دارد  و خودش مارکو اوکتاویو را به ایران آورد تا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

مقدم پیش از این هدایت تیم های ملی لبنان و کویت را بر عهده داشته و  توانست این تیم ها را از لول سه آسیا به سطح اول فوتبال ساحلی قاره کهن برساند. جایی که حتی با لبنان، تیم های بزرگی چون پرتغال، قهرمان جام جهانی و آرژانتین و ژاپن را از پیش رو برداشت و همچنین با این تیم به مقام چهارم قاره کهن رسید و بهترین مقام این کشور را در تاریخ فوتبال ساحلی اش بدست آورد.

با این اوصاف همه به این انتخاب خوشبین هستند چرا که مقدم ضمن آشنایی خوبی که از حریفان ایران در آسیا دارد از لحاظ علمی هم جزو بادانش ترین مربیان جهان به شمار می رود.

قرار است مذاکرات نهایی فدراسیون با مقدم طی روزهای آتی صورت بگیرد و سریع تکلیف تیم ملی فوتبال ساحلی مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز