برخی از اقدامات شرکت توسعه در هفته دولت

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۵:۱۰
کد خبر: ۳۱۲۸۰۸
برخی از اقدامات شرکت توسعه در هفته دولت
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست شورای معاونین، مدیران و مشاورین شرکت از افتتاح حدود ۱۵ پروژه در هفته دولت خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهندس مدبر در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت و هفته کرامت گفت: باتوجه به وضعیت بودجه کل کشور، پرودرگار متعال را شاکریم که توانستیم حدود 15 پروژه ورزشی را در هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری نماییم.

وی افزود: از آزمایشگاه تجهیزات و امکانات تخصصی ورزش در مجموعه آزادی که با حضور دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد تا سایر پروژه‌ها در کل کشور که توسط نمایندگان مجلس، معاونین وزارتخانه و مدیران کل ورزش و جوانان استانها افتتاح میگردد.

مدیرعامل شرکت توسعه افزود: پایان بخش این پروژه‌ها نیز مجموعه ورزشی شهید بهشتی همدان می باشد که اختصاص به ورزش هاکی روی چمن داشته و پنجشنبه هفته جاری با حضور معاون محترم وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس مدبر همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره "ورزش برای همه" در مجموعه آزادی اظهار داشت: این جشنواره با هدف گسترش ورزش همگانی و افزایش فرهنگ ورزش و نشاط در بین مردم، همزمان با هفته دولت در مجموعه آزادی برپا شد که با استقبال خوبی از سوی مردم عزیزمان مواجه گردید.

وی افزود: این استقبال خوب تاکیدی است بر بازگشایی دربهای مجموعه ورزشی آزادی به روی عموم مردم تا همگان بتوانند از امکانات این مجموعه بزرگ بهره مند گردند.

در ادامه نیز معاونین، مشاورین و مدیران گزارشی از عملکرد شش ماهه زیر مجموعه خود را خدمت حاضرین ارائه کردند. گفتنی است در این نشست که به مدت سه ساعت در تالار نصرت مجموعه انقلاب به طول انجامید، رییس هیات مدیره، معاونین، مشاورین، مدیران مجموعه های ورزشی و ستادی نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز