ادگار داویدز بداخلاق اما حرفه ای!

داویدز: جهانبخش را نمی شناسم اما ظاهرا فوتبالیست خوبی است!

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۴:۴۲
کد خبر: ۳۱۲۸۸۴
داویدز: جهانبخش را نمی شناسم اما ظاهرا فوتبالیست خوبی است!
معمولا مصاحبه نمی کنم!

به گزارش سرویس ورزشی برنا در فوتبال جهان ستارگانی آمدند که براستی تکرار نشدنی هستند. بازیکنانی که پس از سال ها هنوز هم ورد زبان اهالی فوتبال بوده و برای خود سبک داشتند. یکی از این بازیکنان بدون شک ادگار داویدز است. فوتبالیستی که برای ما خبرنگاران ایرانی می توانست سوژه ای جذاب برای مصاحبه باشد اما این فقط 50 درصد ماجرا بود.

همکاران ما که در فرودگاه امام خمینی (ره) با این ستاره هلندی برخورد کردند گواهی می دهند ادگار داویدز بسیار بداخلاق و گریزان از خبرنگاران است. بنابراین وقتی به لطف ناتان قبادی مدیر روابط بین الملل باشگاه هنرمندان قرار شد با ادگار داویدز مصاحبه کنیم، بسیار خوشحال شدیم. هول هولکی راهی رستوران معروف البرز در خیابان هویزه شدیم تا روبروی ستاره هلندی بنشینیم. مردی که نه تمایلی به غذاهای لذیذ و چرب داشت و نه به مصاحبه!

همان اول هم تکلیف ما را با خود روشن کرد و گفت: معمولا مصاحبه نمی کنم و فرقی هم نمی کند طرف من پرتیراژترین رسانه ایران یا دنیا باشد! الان هم فقط 5 دقیقه وقت دارید سوالات خود را بپرسید!

ابتدا فکر می کردیم اگر از آنتونی نستی قهرمان سورینامی المپیک 1988 سئول یا رودگولیت اسطوره فوتبالی ادگار داویدز حرف بزنیم به وجد می آید و از قهرمان کودکی خود می گوید اما تمام تصورات ما را به هم ریخت و اعلام کرد تمایلی به رسانه ای کردن قهرمان دوران کودکی خود ندارد!

البته به زحمت توانستیم حرف هایی از زیر زبان ستاره هلندی در مورد ضعف های تکنیکی فوتبال ایران و توان فنی ستارگان داخلی بیرون بکشیم منتهای مراتب ادگار داویدز بسیار تندخود و می توان گفت بداخلاق بود.

اما همین ادگار داویدز عصبانی و تلخ به شدت حرفه ای نشان داد. او در رستوران البرز لب به برنج نزد، نوشابه نخورد و حتی تعارف بستنی را رد کرد تا همه را متعجب کند.

ستاره هلندی معتقد بود با توجه به اینکه خیلی ورزش نمی کند ضرورت دارد تا بدن خود را حفظ کرده و از زیاده روی پرهیز کند.

او به شدت هم نسبت به سوالات ما حساس بود و همان ابتدا اعلام کرد فقط درباره ایران و حضور در کشور ما مصاحبه می کند.

سوالات فراوانی درباره زمان حضور در آژاکس، میلان، یوونتوس و لقب «گاو میدان» که در فوتبال ایتالیا به داویدز دادند در سرمان بود اما ...

باور کنید سه ساعت وقت گذاشتیم تا 5 دقیقه روبروی ادگار داویدز بنشینیم و جملات زیر را از دهان او بشنویم که در پی می توانید به اختصار بخوانید؛

شماره 8 (علی کریمی) و شماره 6 (کریم باقری) شما مرا به وجد آوردند.

فوتبال ایران از لحاظ جنگندگی مشکلی ندارد اما از لحاظ تکنیکی خیلی باید کار کنید!

علیرضا جهانبخش را نمی شناسم ولی همین که توانسته از اف سی نایمخن به آلکمار برسد یعنی فوتبالیست خوبی است.

به فوتبالیست های با استعداد و جوان ایرانی توصیه می کنم برای لژیونر شدن از هلند شروع کنند تا الفبای فوتبال را به خوبی یاد بگیرند.

مطالعاتی درباره تاریخ ایران داشتم و به همین دلیل در ایران ماندم تا چند شهر تاریخی کشور شما را از نزدیک ببینم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز