غلامرضا بهروان در گفتگو با برنا:

تعویق بازی استقلال– نفت به درخواست فدراسیون فوتبال است!

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۷:۴۰
کد خبر: ۳۱۲۹۶۷
تعویق بازی استقلال– نفت به درخواست فدراسیون فوتبال است!
در حالی که قرار بود دیدار استقلال – نفت تهران روز بیستم شهریور انجام شود، این بازی با 10روز تاخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره به  خبرنگار برنا گفت: تعویق این بازی هنوز به طور رسمی از سوی ما اعلام نشده است. اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در این باره درخواستی از ما داشته و در نامه ایشان آمده چون یک تیم 8 بازیکن و تیم دیگر 7 بازیکن در اردوهای تیم های ملی بزگسالان و امید دارند و تیم ملی هم 19 شهریور به تهران برمی گردد عملا امکان برگزاری این بازی در روز بیستم شهریور وجود نخواهد داشت و بازی را در وقت دیگری برگزار کنید به همین دلیل تصمیم ما این است که این بازی را روز سی ام شهریور برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات در واکنش به این مسئله که آیا سازمان لیگ برتر با توجه به داوری های بد در هفته های اخیر نشستی با کمیته داوران داشته یا نه؟ گفت: من جلسه ای با فریدون اصفهانیان نداشتم اما شاید رئیس سازمان لیگ برتر در این باره نشستی با رئیس کمیته داوران داشته است. اینطور نیست ما نسبت به اشتباهات کمیته داوران بی تفات باشیم. اتفاقا یکی از دغدغه های ما قضاوت صحیح داوران است و دیدید که من خود انتقادات خود را نسبت به چینش داوران مطرح کردم. اما اعتراض به امر داوری و اصلاح کار هم باید مبتنی بر قانون باشد و با فرافکنی و جنجال آفرینی هیچ چیز حل نخواهد شد.

غلامرضا بهروان در خصوص اظهارات فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران، که گفته بود کمیته داوران برای خرید ست های رادیویی داوران به 200 میلیون تومان بودجه نیاز دارد، گفت: فکر نمی کنم در این زمینه مشکلی باشد. نگران نباشید! این مسئله حل خواهد شد. رئیس کمیته داوران باید در این باره درخواست خود را به طور رسمی مطرح کند و بعد ما آن را حل خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز