باقری: هر اتفاقی بیفتد تقصیر مسئولان است/ هواداران بیایند تیم را اداره کنند

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۵:۴۸
کد خبر: ۳۱۳۰۱۸
باقری: هر اتفاقی بیفتد تقصیر مسئولان است/ هواداران بیایند تیم را اداره کنند
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسئولان از پس کار برنمی آید، برود تا کسانی که می توانند جلو بیایند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم باقری بعد از پایان تمرین امروز درباره مشکلات مالی سرخپوشان اظهار داشت: متاسفانه 5 هفته از شروع بازی ها گذشته و هیچ خبری از پول نیست. مسئولان باشگاه فقط وعده می دهند. بازیکنان به این خوبی کار می کنند و تمرین می کنند اما هیچ کس از باشگاه کاری انجام نمی دهد. می گویند بازیکن به باشگاه برود، چرا باید این اتفاق بیفتد؟ مگر بازیکن باید دنبال پولش بگردد. اینکه کسی چیزی نمی گوید دلیلش این نیست که چیزی نمی داند.

وی ادامه داد: تصمیم گیرنده باشگاه پرسپولیس کیست؟ آیا مدیرعامل باید پاسخ بدهد یا کسی که او را انتخاب کرده است؟ این اتفاقات زشت است و هرچه زودتر تصمیمی بگیرند.

مربی پرسپولیس درباره اینکه برای کمک به این تیم به هواداران شماره حساب داده اند، تاکید کرد: اگر قرار است هوادار پول بدهد، پس شما اینجا چه کاره هستید؟ پس تیم را به هواداران بدهید و آنها بیایند اداره کنند. من نمی دانم مدیران متوجه نیستند یا عمدا این کارها را می کنند. فقط این را بگویم که بازیکن زحمتش را می کشد اگر فردا روزی اتفاقی بیفتد، گردن بازیکنان نیست. گردن مسئولان باید باشد. اگر مسئولان از پس کار برنمی آید، برود تا کسانی که می توانند جلو بیایند.

باقری درباره مشکلی که برای فاطمی بازیکن پرسپولیس پیش آمده، افزود: فاطمی هم عضو باشگاه است و زشت است که در محل تمرین پرسپولیس بخوابد. گفتنش خوب نیست اما شخصا خانه ای برای او گرفتم تا با مادرش به آنجا برود و زندگی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز