در دیدار با نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال مطرح شد؛

شهریان: حمایت بیشتر برای تثبیت حجاب زنان بسکتبالیست ضروری است

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۶:۵۲
کد خبر: ۳۱۳۰۳۶
شهریان: حمایت بیشتر برای تثبیت حجاب زنان بسکتبالیست ضروری است
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با تاکید به ثبیت پوشش زنان بسکتبالیست ایران در رویدادهای بین المللی، گفت: وزارتخانه و فدراسیون بسکتبال قصد دارد برای این مهم، دو رویداد برون مرزی دیگر را تدارک ببیند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در جلسه ای با کرم زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، با اشاره به قدمت حضور زنان کشور در این رشته، اظهار داشت: بسکتبال بانوان ایران، بعد از انقلاب نیز فعال بوده و توانسته در رویدادهای داخلی فعالیت های خوبی داشته باشد.

وی عدم قبول حجاب بانوان بسکتبالیست کشورمان از سوی مقامات جهانی را مشکلی برای بروز استعدادها و کسب تجارب ورزشکاران این رشته در بخش زنان دانست و افزود: با تلاش هایی که از سوی فدراسیون کشورمان صورت گرفت به سمت شراطی رفتیم که در هفته های گذشته بانوان بسکتبالیست ما نخستین حضور بین المللی با پوشش اسلامی را تجربه کردند.

شهریان خاطرنشان کرد: این زنان و دختران با توجه به نداشتن تجربه مسابقه در خارج از کشور،‌ بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتندو راه را برای حضور زنان مسلمان بسکتبالیست دیگر کشورها هموار کردند.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که تصورتیم های خارجی از تیم ایران بسیار تغییر کرده است، گفت: تیم های مقابل توان و انگیزه بالایی از این ورزشکاران دیدند که امیدوارم با اعزام های بین المللی و کسب تجربه بیشتر بازی های بهتری نمایش دهیم.

اودر همین ارتباط و با تاکید به ثبیت پوشش زنان بسکتبالیست ایران در رویدادهای بین المللی، اظهار داشت: وزارتخانه و فدراسیون بسکتبال قصد دارد برای این مهم، دو رویداد برون مرزی دیگر را تدارک ببیند تا فرصت های بیشتری برای قدرت نمایی این ورزشکاران فراهم شود.

در پایان کرم زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، ضمن تقدیر از تلاش های معاونت امور ورزش بانوان و مجموعه وزارت خانه برای به دست آوردن این مهم، گفت: امیدواریم روزی برسد تا زنان بسکتبالیست ما همانند مردان این رشته در سطح آسیا حرف اول را بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز