وحید رضایی در گفتگو با برنا:

تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ همه قهرمانان دنیا در قزاقستان حضور دارند

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۰۸:۱۷
کد خبر: ۳۱۳۰۸۵
تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ همه قهرمانان دنیا در قزاقستان حضور دارند
سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان گفت:مسوولین باید کمک کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی واترپلوی جوانان ایران برای حضور در رقابت های واترپلوی جوانان جهان راهی قزاقستان شد. وحید رضایی سرمربی تیم ملی جوانان واترپلوی ایران در آستانه این رقابت ها درباره شرایط تیم و مسابقات جهانی با خبرنگار برنا صحبت کرده است.

 

* درباره شرایط تیم ملی و اردو بگویید؟

تیم ملی جوانان ابتدا برای مسابقات آسیایی با یک کادر فنی دیگر به نام های آقایان شب انگیز و خاکبان کار می کردند که به دلایلی از تیم ملی جدا شدند و الان مربیان تیم زیر 18 سال هستند و تیم توانست به مسابقات جهانی صعود کند و از 27 خرداد من به همراه آقای شیریجیان با 32 تمرینات را شروع کردیم بعد تعداد بازیکنان به 16 نفر رسید و از ابتدای شهریور با نفرات اصلی که 11 بازیکن می باشد تمرینات را در دو نوبت صبح و عصر که تمرینات صبح در استخر روباز قهرمانی و عصر ها در استخر 9دی مجموعه شیرودی ادامه دادیم. ما سه روز جلوتر به آنجا می رویم و سعی می کنیم حداقل یک بازی تدارکاتی با یکی از این تیم ها داشته باشیم.

 

* درباره اردو و بازی های تدارکاتی توضیح دهید. شرایط چگونه است؟ آیا به آمادگی مطلوب رسیده اید؟

متاسفانه در این اردو هیچ دیدار تدارکاتی خارجی نداشتیم که به علت مشکلات مالی بود و فقط توانستیم در اردوی داخلی سه بازی تمرینی با تیم دانشگاه آزاد داشته باشیم و حتی به علت اینکه تیم ملی بزرگسالان در این مقاطع زمانی اردو نداشت با آن ها نیز نتوانستیم تمرین یا بازی داشته باشیم. فدراسیون ارتباطات خوبی دارد ولی به علت مشکل مالی بودجه تامین نشد. یک اردو نیز از قزاق ها طلب داشتیم ولی آن ها نیز به دلایلی که ظاهرا بهانه بود مثل مشکل فاضلاب شهری و حضور نداشتن تیم شان در داخل شهر این اردو را از دست دادیم. البته ما قبلا با قزاق ها همکاری خوبی داشتیم. یک هفته در مسابقات باشگاه های آسیا یک تیم آن ها مهمان ما بودند.


* فدراسیون برای تدارک و آماده سازی این تیم چه تمهیداتی اندیشیده؟

فدراسیون امکانات در دسترس را در اختیار ما گذاشته ولی مسوولین باید کمک کنند. این استخری که ما تمرین روز آخر خود را در آن انجام دادیم، نه خروجی مالی دارد و نه به واترپلو کمک می کند. برای بازیکنان بلیت خریده شد. فروش بلیت عملا هیچ استفاده ای نمی شود. تصمیم خوب و مستقیم می تواند پول سازی کند.

 

* مسابقات قهرمانی جوانان جهان که از 14 شهریور در قزاقستان برگزار می شود را چگونه می بینید؟

20 تیم در چهار گروه 5 تیمه در این مسابقات حضور دارند. همه قهرمانان دنیا هستند و ما در گروهمان با کشورهای آرژانتین، صربستان، اتریش و مکزیک هم گروه هستیم. مسابقات از 13 شهریور شروع می شود و اولین بازی ما نیز در 14 شهریور با کشور آرژانتین برگزار می شود و چهار تیم نیز از آسیا حضور دارند.

 

* پیش بینی می کنید تیم ایران در این رقابت ها چه نتیجه ای بگیرد؟

به خاطر نداشتن بازی تدارکاتی خوب نمی شود قول داد ولی صد در صد تضمین می دهم که با تلاش بچه ها و خودم تمام سعی خود را بکنیم. بازی های پیش رو سخت است و حریفان قدر نیز برای کسب امتیاز وارد مسابقات می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز