الکساندر چیریچ در گفتگو با برنا:

پروسه جهانی شدن یک روزه نیست/ بدون نظم کار غیرممکن است

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۳:۰۹:۲۶
کد خبر: ۳۱۳۰۹۳
پروسه جهانی شدن یک روزه نیست/ بدون نظم  کار غیرممکن است
سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران گفت: آمده ام کمک کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ،الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان واترپلوی ایران که در آخرین تمرین تیم ملی جوانان قبل از اعزام در مجموعه شیرودی حضور داشت و با دقت نظاره گر تمرین تیم جوانان بود. او در حین مشاهده تمرین پاسخگوی خبرنگار برنا شد.

 

* حضور شما در اینجا برای ما غیرمنتظره بود. از دلیل حضورتان در تمرین تیم جوانان بگویید...

برای آنالیز تیم ملی جوانان آمدم که آینده بازیکنان بزرگسال خواهند بود و قرار است بعد از مسابقات جهانی نیز با آقای رضایی آنالیز کامل را انجام دهیم.

 

* نقاط ضعف و مثبت تیم ملی جوانان را چطور دیدید؟

من هم نکات مثبت و هم منفی را می بینم. آمده ام کمک کنم. مدت کوتاهی است که اینجا هستم و باید زمان کافی باشد. در مدت کوتاه تغییرات باعث گیج شدن و آشفتگی می شود.

 

* آیا واترپلوی ایران پتانسیل کسب مدال در آسیا را دارد؟

در زمان کوتاه نه اما صد در صد می تواند. قبلا نیز گفته ام که بازیکنان ایران با استعداد هستند و می توانند و همچنین اینکه خیلی سریع کار باید کرد.

 

* شما معروف به این هستید که مربی سختگیری هستید و انضباط یکی از اصول اصلی شماست. در تیم واترپلوی ایران نیز به این اصل پایبند هستید؟

صددرصد. نظم مسئله خیلی مهمی است. اول از همه باید به مربی، طرفدار و حریف احترام گذاشت و بدون نظم و مقررات این کار غیرممکن است.

 

* کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران رفیق صمیمی شماست با تیم ملی والیبال ایران تنه به تنه تیم های جهانی می زند. می توان انتظار داشت روزی واترپلوی ایران با شما به چنین جایگاهی برسد؟

نمی توانم قول دهم ولی قول می دهم سخت کار کنم. پروسه آن یک روزه نیست. امیدوارم و آرزو دارم که به سطح بالای واترپلو برسیم.

نظر شما