شب‌های پر رفت و آمد غرفه استان تهران در "جشنواره ورزش برای همه"

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۶:۵۳:۲۱
کد خبر: ۳۱۳۱۷۲
شب‌های پر رفت و آمد غرفه استان تهران در جشنواره ورزش برای همه
رییس انجمن ورزشهای همگانی فدراسیون کارگری از غرفه تهران بازدید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات ورزشهای همگانی این استان شبهای پر رفت و آمدی را در جشنواره "ورزش برای همه" سپری می کند.

شب گذشته مصادف با ششمین روز از جشنواره "ورزش برای همه" غرفه استان تهران درکنار پذیرایی از خانواده های ورزش دوست تهرانی از مسئولین ورزشی و فرهنگی کشورمان نیز پذیرایی کرد.

از مسئولین حاضر در غرفه استان تهران می توان به پاشنا رییس انجمن همگانی فدراسیون کارگری اشاره کرد که ضمن بازدید از این غرفه وگفتگو با حسنی نایب ریس هیات ورزشهای همگانی استان تهران از دیگر قسمتهای ورزشهای استان تهران نیز دیدن کرد.

در شب ششم، نیکو خصال رییس مجموعه ورزشی آزادی  میهمان غرفه استان تهران شد تا از نزدیک با فعالیتهای این غرفه آشنا و درخصوص  تعاملات بیشتر با هیات ورزشهای همگانی استان تهران با مسئولین این هیات به بحث و تبادل نظر بپردازد.

همچنین به غیر از مسئولین ورزشی، تهرانیها شب گذشته پذیرای میهمانان دیگری از جمله  دکتر اسد مدیرکل دفتر توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش، هنرمندان صدا و سیما، حقیقی مدیر روابط عمومی جامعه ام اس ایران،جعفری رییس فدراسیون روستایی عشایری، حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، چند تن از اعضای تیم ملی قایقرانی کشورمان،فرزانه رییس اسبق هیات ورزشهای همگانی استان تهران بوده و درخصوص ورزشهای همگانی این استان و تعاملات هرچه بیشتر با آنها به گفتگو نشستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز