باید نقاط ضعف و مثبت را شناسایی کنیم

طباطبایی: در اردوی هلند به هدفمان می‌رسیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۸:۴۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۳۲۵۰
طباطبایی: در اردوی هلند به هدفمان می‌رسیم
مربی تیم ملی امید در خصوص برگزاری اردوی هلند گفت: اردوی فوق العاده خوبی برپا شده و امکانات حرفه ای در اختیار تیم امید قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هادی طباطبایی درباره شرایط تیم ملی امید در هلند گفت: شرایط مساعد باعث شده تا بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات شرکت کنند.

وی در خصوص اهداف اصلی برگزاری این اردو و تمریناتی که طراحی شده گفت: اردوی هلند با هدف هماهنگی بیشتر تیمی برپا شده و تمرینات نیز در ادامه برنامه اردوهای گذشته طراحی شده تا به اهداف نهایی که داریم، برسیم.

طباطبایی ادامه داد: تمرینات تیم همه روزه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و البته در فواصل مختلف زمان های استراحتی را هم برای بازیکنان در نظر گرفته ایم.

مربی تیم امید با اعلام رضایت از تمرینات روز گذشته تیم امید گفت: تمرین روز گذشته در دو نوبت و با شور نشاط خوبی برگزار شد و تمامی بازیکنان با انگیزه و جدیت بالایی برنامه های کادرفنی را اجرا کردند. بخش اصلی تمرین روز گذشته به مرور برنامه های تاکتیکی از جمله سرعت و دقت در انتقال توپ و استفاده از ضد حملات اختصاص داشت که با جدیت برگزار شد.

طباطبایی در خصوص برگزاری بازی های تدارکاتی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته دو یا سه بازی تدارکاتی خوب انجام خواهیم داد که به کسب تجربه و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم ما کمک خواهد کرد و امیدواریم که نتیجه لازم را از این اردو و بازی های تدارکاتی بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز