ورزش حق کاپیتالاسیون به هیچ کسی نمی دهد

حاشیه سازی های کی روش برای توجیه مرخصی بلند مدت

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۵۸۲
حاشیه سازی های کی روش برای توجیه مرخصی بلند مدت
کارلوس کی روش می تواند برای فوتبال ایران مفید باشد به شرطی که به جای پرداختن به حواشی سرش را به کارش گرم کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کارلوس کی روش از مرخصی بلند مدت خود برگشت تا تیم ملی ایران را برای بازی مقابل گوام آماده کند اما آنچه که در این چند روز  بیشتر از آماده سازی تیم ملی بیشتر به چشم آمده مصاحبه های بی وقفه آقای سرمربی است که تلاش می کند مرخصی طولانی مدت خود را توجیه کند.

کی روش، شرایط فوتبال ایران را از روزی که برای عقد قرارداد آمده می دانست و با علم به همین شرایط هم پای برگه قرارداد را امضا کرد. حالا پس از گذشت 4 سال از حضورش در ایران اما به نظر می رسد تلاش دارد با فرار رو به جلو برخی مسائل را توجیه کند، این برخی مسائل می تواند مرخصی طولانی مدتی باشد که کی روش از آن استفاده کرده یا پیش بینی شرایط سختی باشد که در پیش روی اوست.

هیچ کس در این کشور نیست که دلش نخواهد و دوست نداشته باشد تیم ملی به جام جهانی صعود کند و مردم ایران اگر بیشتر از کی روش دلشان برای تیم ملی نسوزد کمتر نمی سوزد به همین دلیل هم هر اتفاقی که در حوزه تیم ملی رخ می دهد نگرانی و دلهره مردم را به دنبال دارد اما آیا این دلسوزی باید باعث شود کارلوس کی روش بابت هر اتفاقی یک جنجال درست کند و از احساسات ملی مردم سواستفاده کند؟

سرمربی تیم ملی فوتبال کاش باور کند فقط سرمربی تیم ملی است و ماموریتی بالاتر از آماده سازی این تیم ندارد، او کاش بداند با انواع و اقسام مصاحبه ها نه می تواند برای خودش امتیازی بگیرد و نه این مصاحبه ها جزئی از آماده سازی تیم ملی محسوب می شوند، او کاش بداند مردم ایران از او انتظار معجزه ندارند بلکه منتظرند از این فرصت طلایی که در اختیار او قرار گرفته و پیش از او در اختیار هیچ سرمربی دیگری اعم از ایویچ و بلازوویچ و برانکو و مربیان وطنی نبوده به بهترین شکل استفاده کند و به جای بهانه تراشی های جورواجور به آماده سازی تیم ملی بپردازد و اگر هم مشکل و کمبودی دارد در اتاق مدیریت فوتبال حل کند نه در صفحات رسانه ها!

مردم منتظرند تیم ملی با نتایج خوب به جام جهانی صعود کند و این بزرگترین و تنها ماموریت آقای سرمربی است وگرنه هیچ بندی در قرارداد آقای کی روش وجود ندارد که او را به عنوان منجی کلیت فوتبال و ورزش کشور مامور کند.این ورزش مربی خارجی کمی به خود ندیده است و می داند وظیفه مربی چیست؟ به هیچ مربی هم حق کاپیتالاسیون نداده و نخواهد داد، مردم از مربی خارجی نتیجه می خواهند و بیش از این از یک مربی خارجی انتظاری ندارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز