مطمئنم نعمتی سهمیه المپیک را کسب می کند

شهنازی: از استقلال پارا المپیک استقبال می کنیم/ کمانداران، توانایی موفقیت در المپیک را دارند

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۲:۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۶۱۰
شهنازی: از استقلال پارا المپیک استقبال می کنیم/ کمانداران، توانایی موفقیت در المپیک را دارند
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کارهای مربوط به استقلال پارا المپیک در مجلس در حال انجام است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از کمانداران حضور یافت.

شهنازی در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران تیراندازی با کمان، اظهار داشت: از فدراسیون بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم و خوشحالم که برای نخستین بار یک حامی مالی پیدا کرده که این اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

وی درباره حضور زهرا نعمتی در مسابقات کسب سهمیه المپیک، گفت: مطمئنم زهرا نعمتی به عنوان یک ورزشکار معلول می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند و حتی به مدالی برسد. به نظرم پارالمپیکی‌ها نباید از حضور او در تیم تیراندازی با کمان ناراحت شوند. نعمتی این توانایی را دارد که در هر دو بخش حضور داشته باشد.

شهنازی درباره استقلال کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: از اتفاقی که رخ داده خوشحالیم و از این استقلال حمایت می‌کنیم. کارهای مربوط به این مسئله در مجلس در حال انجام است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره اعتراض برخی از فدراسیون‌ها به بودجه مصوب شده، گفت: من در جریان بودجه نیستم و وزارت ورزش باید پاسخ‌گو باشد، ضمن اینکه باید به همه فدراسیون‌ها حتی آنهایی که غیرالمپیکی هستند، رسیدگی شود.

شهنازی درباره شانس تیراندازی با کمان برای کسب سهمیه المپیک، خاطرنشان کرد: تا جایی که بتوانیم حمایت می‌کنیم تا ملی پوشان این رشته سهمیه بگیرند و در المپیک عملکرد موفقیت امیزی داشته باشند، چرا که آنها این توانایی را دارند.

نظر شما