امیدوارم رضایت مردم را جلب کنیم

خادم: با ترکیبی جوان به مسابقات جهانی می رویم

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۳:۱۵
کد خبر: ۳۱۳۷۳۰
رئیس فدراسیون کشتی گفت: امیدواریم جوانان کشتی با دلاوری و جسارتی که نشان می‌دهند رضایت مردم ایران را جلب کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیمهای ملی فرنگی و آزاد کشتی ایران خودشان را باری حضوردر مسابقات جهانی لاس وگاس آماده می کنند.

رسول خادم درباره حضور تیم‌های ملی کشتی در مسابقات جهانی اظهارداشت:‌ رقابت‌های سختی در آمریکا خواهیم داشت چون سهمیه المپیک و گزینشی این بازی‌ها محسوب می‌شود، تیم ایران نیز با ترکیبی جوان در این مسابقات به میدان می‌رود که امیدواریم این جوانان با دلاوری و جسارتی که نشان می‌دهند رضایت مردم ایران را جلب کنند.

وی درباره اینکه قرار است کشتی‌گیران در مسابقات جهانی با شعار«آب سرمایه ملی، کشتی ورزش ملی» روی تشک برون، گفت: آب یک نیاز ملی است و حساسیت خاص خودش را دارد. اکنون نیازمند آن است که مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. دوست داریم برنامه‌هایی که شرکت آب و فاضلاب تهران برای بهینه‌سازی مصرف آب تدوین کرده است همکاری داشته باشیم.

خادم افزود: قهرمانان در این راه می‌توانند نقش مهمی در رساندن پیام بهینه مصرف کردن آب و صرفه‌جویی در آن داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز که برای بازدید از اردوی کشتی‌گیران به خانه کشتی آمده بود، گفت: بحث آب نمادین نیست و در استان تهران همه این موضوع را درک کرده‌اند.

محمدرضا پرورش ادامه داد: اگر بخواهیم در کنار هم زندگی کنیم باید یکدیگر را درک کنیم و خادم در زمانی که در شورای شهر حضور داشت همکاری خوبی با ما در این زمینه داشت. کشتی ظرفیت بالایی دارد و از این امر می‌توانیم برای فرهنگ‌سازی در کاهش مصرف آب استفاده کنیم با توافقی که انجام دادیم امیدواریم بتوانیم در این زمینه گام‌های خوبی برداریم.

نظر شما