الوان: در مقابل هیچکدام از حریفان کار آسانی نداریم

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۷:۵۴
کد خبر: ۳۱۳۸۵۹
الوان: در مقابل هیچکدام از حریفان کار آسانی نداریم
سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری پیش از دیدار با چین تایپه گفت: از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می کنم که امکانات خوبی در اختیار ما داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ‌یحیی الوان گفت: درباره بازی با بگویم که من تمام بازیکنان را آماده کردم و برای این بازی به تهران آوردم تا همانطور که لبنان را شکست دادیم، در این بازی هم پیروز شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان لژیونر که 2 روز قبل از بازیها در اختیار تیم ملی قرار می گیرند ولی این کافی نیست چراکه من مسافرت های زیادی به نقاط مختلف دارم تا بازیکنان جدید را شناسایی کنم. مسافرت های طولانی دارم که باعث خستگی ام می شود اما چاره ای نیست چون باید بازیکنان جدید را شناسایی کنم. قبل از حضورم در تیم ملی بزرگسالان در تیم امید عراق بودم. من 17 بازیکن جدید را در آن تیم شناسایی کردم و به تیم بزرگسالان آوردم. من مربی آنها هستم و کار جایگزینی به راحتی انجام شده و مشکلی بابت شناسایی استعداد نداریم. لیگ عراق هم در حال برگزاری است که آنجا را نیز زیر نظر داریم.

الوان در ادامه درباره اینکه او بیشتر بازیکنان تیم امید عراق را به اردو دعوت می کند، گفت: اینطور نیست. تمام بازیکنان من از تیم پلیس نیستند. من برای هر بازی که انجام می شود، عقیده خودم را دارم و به دنبال آماده ترین بازیکنان هستم. می دانم فوتبال خنده به لب بازیکنان می آورد و امیدوارم دل هواداران را شاد کنم.

وی درباره اینکه چین تایپه حریف آسانی است، گفت: موافق این موضوع نیستم چراکه تمام حریفان شخصیت خود را دارند و هیچ کدام آسان نیستند.

نظر شما