هشدار جدی نظری جویباری درباره پرونده استقلال در فیفا

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۲:۳۳
کد خبر: ۳۱۳۹۸۷
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: پرونده استقلال در فیفا درباره کسر امتیاز از این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان خارجی خطرناک است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال با انتشار مطلبی در فضای مجازی نسبت به شکایت بازیکنان خارجی استقلال درباره پرداخت نشدن مطالبات‌شان در فیفا و خطر کسر امتیاز از این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

 

متن مطلب منتشر شده او به این شرح است:

 

هشدار خیلی جدی

من تاکنون مصاحبه‌ای در این رابطه نداشته‌ام ولی در حال حاضر احساس خطر می‌کنم. ضمنا پرونده بسیار جدی و خطرناک در کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه استقلال قرار دارد و ممکن است به زودی جرایم شدیدی (کسر امتیاز) علیه باشگاه از سوی فیفا صادر گردد.

توزی، کاروالینیو، لیام ردی، گوران لاوره و ساموئل، این افراد بازیکنان سال‌های گذشته استقلال بوده‌اند و طلب خود را دریافت نکرده‌اند. آن‌ها در کمیته انضباطی فیفا طرح دعوا کردند و فیفا حق را به بازیکنان فوق داده و محکومیت باشگاه استقلال قطعی است.

در طول یک سال گذشته مهندس مانوسی‌فر، معاون بین الملل اتحادیه فوتبال به باشگاه استقلال بصورت افتخاری مشاوره حقوقی و بین‌المللی می‌دهد و تلاش بسیاری جهت جلوگیری از کسر امتیاز باشگاه استقلال انجام داده است که واقعا جای تشکر دارد. اگر اقدام عاجلی جهت طلب این بازیکنان از سوی هیت مدیره محترم باشگاه صورت نگیرد، ممکن است بزودی جرایم سنگینی (کسر امتیاز) علیه باشگاه استقلال از سوی فیفا صادر گردد. در ضمن آقای محسن ابراهیمی هم در بعضی از موارد حقوقی و بین المللی فیفا نهایت همکاری را با ما داشته و جا دارد از ایشان هم قدردانی کنم. امیدوارم این خطر بزرگ با تدبیر ویژه مدیرعامل، هیات مدیره، وزیر محترم ورزش وجوانان، اسپانسر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که منبع درآمدزایی برای باشگاه‌های لیگ برتر می‌باشد، هر چه زودتر حل و فصل شود تا هواداران عزیز استقلال را خوشحال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز