رشته‌های المپیکی در اولویت ما هستند

هاشمی: گزارشی از روند حرکتی ورزش بعد از اینچئون ارائه شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۴:۴۸
کد خبر: ۳۱۳۹۹۲
هاشمی: گزارشی از روند حرکتی ورزش بعد از اینچئون ارائه شد
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: پس از کسب سهمیه المپیک می‌توانیم ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم و روسای فدراسیون‌ها نیز در آن وضعیت قادر خواهند بود که از رشته خود گزارش کاملی ارائه کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کیومرث هاشمی در پایان نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش و جوانان گفت: در این نشست مسائل لازم برای موفقیت در ریو مورد بحث قرار گرفت و تاکید همه اعضا بر این بود که کاروان باید حضور موفقیت‌آمیزی در المپیک داشته باشد. این ستاد چند ماه قبل تشکیل شده بود و امروز تاکید شد که باید جلسات بیتشری برگزار کند. 

وی افزود: گزارشی از روند حرکتی ورزش بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون ارائه کردم. همچنین دو نفر از همکاران گزارشی را که در سفر اخیر به اینچئون داشتند، ارائه کردند. دغدغه‌هایی نیز در جلسه امروز مطرح شد. 

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: پس از کسب سهمیه المپیک می‌توانیم ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم و روسای فدراسیون‌ها نیز در آن وضعیت قادر خواهند بود که از رشته خود گزارش کاملی ارائه کنند. امروز همچنین بر این مسئله تاکید شد که چون منابع مالی کم است باید در این بخش مدیریت خوبی انجام شود. 

هاشمی درباره رشته‌های المپیکی و رسیدگی به آنها عنوان کرد: رشته‌های المپیکی در اولویت ما هستند و تلاش خود را برای موفقیت آنها انجام می‌دهیم.

وی در پایان درباره استقلال کمیته ملی پارالمپیک گفت: ماهیت قانونی این مسئله باید حفظ شود. به نظرم وقتی ساختار کمیته پارالمپیک مستقل شود، این کمیته تقویت خواهد شد. ما با این استقلال موافقیم و امیدواریم مجلس نیز کمک کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز