تورجهانی تنیس روی میز - اتریش

دبل پیروزی در روز نخست

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۰۰۰
دبل پیروزی در روز نخست
در تور جهانی اتریش دو پیروزی برای نمایندگان ایران بدست آمد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نمایندگان ایران در اولین دور رقابت‌های تورجهانی اتریش مقابل حریفان خود به میدان رفتند و به دو پیروزی دست یافتند.

نیما عالمیان که با حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی در سوئد از آمادگی بالایی برخوردار بوده، در گروه 28 رقابت‌های اتریش در نخستین دیدار خود به دیدار داوید کلوس نماینده کشور رفت و با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد. نیما عالمیان در دومین بازی برای صدر نشینی و صعود از این گروه باید به مصاف میخائیل پایکوف روس برود.

افشین نوروزی در گروه 32 این رقابت‌ها در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده شیلی رفت و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. نوروزی در دومین دیدار خود به مصاف ماتیاس کارلسون سوئدی می‌رود که در آخرین رده‌بندی اعلام شده 80 پله از بازیکن ملی پوش ایران بالاتر است. نوروزی برای صعود از این گروه باید مقابل این حریف قدرتمند سوئدی پیروز میدان شود.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. نوشاد عالمیان در دور دوم به مصاف توماس گرینگر اتریشی می‌رود و در آخرین بازی گروهی نیز با الکساندر روبینوت فرانسوی دیدار می‌کند. با توجه به رنکینگ سایر رقبا عالمیان از شانس بالایی برای صعود از گروه برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز