آکادمی ملی امکانات خوبی دارد

کفاشیان: می‌توانیم با فدراسیون عراق تعامل داشته باشیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۲:۴۴
کد خبر: ۳۱۴۱۷۲
کفاشیان: می‌توانیم با فدراسیون عراق تعامل داشته باشیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به امکانات و تجربه هایی که در بخش آموزشی و علمی داریم، می توانیم شاهد تعامل و همکاری دو جانبه بین دو فدراسیون فوتبال ایران و عراق باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به مسئولین فدراسیون فوتبال عراق گفت: فدراسیون فوتبال ایران با توجه به شرایطی که دارد می توان همکاری مناسبی را در راستای برنامه های آموزشی، پزشکی و ورزشی با فدراسیون فوتبال عراق داشته باشد.

وی افزود: آکادمی ملی فوتبال از امکانات رفاهی، ورزشی، آموزشی و پزشکی برخوردار است و می توانید در صورت نیاز از این امکانات استفاده کنید. در بحث برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی نیز شرایطی داریم که تیم های ما با امکاناتی مناسب و مطلوب، فعالیتهای خود را پیش می برند. ما آمادگی این را داریم تا در هر بخشی کمکتان کنیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در بخش مدارس فوتبال نیز معتقدم می توانید از حمایتها و تجربیات آکادمی ملی فوتبال ایران بهره ببرید چرا که در این زمینه علاوه بر کسب تجربه توسط افراد کارآمد، شاهد برگزاری فستیوال مدارس فوتبال به بهترین شکل ممکن هستیم.
 
وی در ادامه از رئیس فدراسیون فوتبال عراق پرسید که سالیانه چه مقدار هزینه از دولت خود برای بودجه فدراسیون دریافت می کنید که عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون عراق اعلام کرد با توجه به مشکلاتی که کشور ما دارد حدود 5 میلیون دلار پول دریافت می کنند. در واقع تمام 25 درصد بودجه ارگانهای ما کاهش داشته است.
 
کفاشیان در پایان خطاب به مسئولین فدراسیون فوتبال عراق گفت: ما آمادگی کامل داریم تا امکاناتی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز