مهدی طارمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شادی گل هایم تقدیم به شهرام محمودی بود/ بزرگترین افتخار ورزشی ام کار با کی روش است

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۴:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۳۰۱
شادی گل هایم تقدیم به شهرام محمودی بود/ بزرگترین افتخار ورزشی ام کار با کی روش است
سال سختی را پیش رو دارم اما با آرامش و رویا پرداری می خواهم ادامه دهم تا هر چه خدا بخواهد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ این ها بخشی از گفته های مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش پرسپولیس، در مصاحبه با سرویس ورزشی خبرگزاری برنا بود که در سومین بازی مقابل گوام پایش به گلزنی باز شد.

مهدی طارمی صحبت هایش را این گونه آغاز کرد: «خوشحالم که مثل  یک سرباز برای تیم ملی کشورم بازی می کنم. این ها لطف خداست که همیشه شکرگذار او هستم. از کی روش ممنونم که به من اعتماد کرد. کار با او یکی از افتخارات زندگی ورزشی من است و تمام تلاشم این است پاسخ اعتماد او را بدهم.»

مهدی طارمی ضمن از ابراز خوشحالی از اینکه در سومین بازی ملی گل های اول و دوم خود را به ثمر رساند، گفت: «پیش از بازی دکتر شیخانی، دوست پزشک من، پیش بینی کرده بود که من در این بازی دو گل می زنم. این پیش بینی خیلی به من روحیه داد و برایم جالب بود. وقتی اولین گل خود را زدم آرام به کار ادامه دادم و خدا لطف کرد و دومین گلم را هم در بازی با گوام به ثمر رساندم.»

مهاجم بوشهری فوتبال کشورمان در واکنش به شادی بعد از گل هایش در این بازی گفت: «دلیل شادی من با آن شکل تقدیم به شهرام محمودی، دوست والیبالی سردار آزمون، بود که خداوند به او یک فرزند هدیه کرده است. اما می خواهم از جو تیم ملی بگویم. جو عالی و بی نظیری بر اردوی تیم ملی حاکم است. بزرگترها هوای ما جوانتر ها را دارند. شک نکنید تا جام جهانی محکم ادامه می دهم. رویای بازی در جام جهانی باید برای من رنگ واقعیت به خود بگیرد. سرباز ایرانم و برای شادی ملت هر کاری می کنم.

مهدی طارمی با اشاره به اینکه آنهایی که برای تماشای بازی ایران– گوام به استادیوم آزادی آمدند ضرر نکردند، ادامه داد: «من از همه کوچکتر هستم. اما هر کسی به ورزشگاه آمد ضرر نکرد. شاداب و روان بازی کردیم. نوید روزهای خوب را برای تیم می دهم.»

پایان بخش صحبت های مهدی طارمی در مورد پرسپولیس بود. او حرف هایش را این گونه پایان برد: «امیدوارم مشکلات مالی حل شود. به شخصه به شدت تحت فشار از نظر مالی هستم اما وقتی به میدان می روم تمام فکر و ذهنم شاد کردن دل مردم است. از برانکو ممنوم که در این چند روز مرا مورد لطف و حمایت خود قرار داد. این مسئولیتم را سنگین تر می کند. سال سختی را پیش رو دارم اما با آرامش و بدون رویا پردازی می خواهم ادامه دهم تا هر چه خدا بخواهد. من هر چه دارم از دعای پدر و مادرم و هم چنین مردم است که همیشه پشت سرم بوده است.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز