نباید عجولانه تصمیم بگیریم

عبدی: همه باید برای رفع مشکلات متحد شوند

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۳۳۴
عبدی: همه باید برای رفع مشکلات متحد شوند
سخنگوی پرسپولیس گفت: موضوع کمک ها از جانب آقای طاهری مطرح شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین عبدی درمورد مشکلات پرسپولیس گفت: باید این طور باشد تا راهکارهای مناسب را برای حل مشکلات ایجاد کرد و شاید در این خصوص باید همه ارکان باشگاه از جمله مربی، بازیکن و هوادار دست به‌دست هم بدهند تا مشکل حل شود.

وی درمورد اینکه وضعیت اسپانسر پرسپولیس به کجا رسید؟ گفت: این مسئله را طاهری دنبال می‌کند و ما هم نسبت به گزارشاتی که او می‌دهد عمل می‌کنیم. یک مقدار این موضوع به درازا کشید، اما اگر بخواهیم تصمیمات عجولانه بگیریم ممکن است مشکلات سال‌های گذشته ایجاد شود.

عبدی که روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم آمده بود درمورد اینکه یکی از بازیکنان پرسپولیس در رختکن زندگی می‌کند، گفت: این موضوع را از طاهری پرسیدم، هرچند که سال گذشته برای امیدها و جوانان جایگاه‌هایی را درست کردیم و قرار شد امسال وضعیت آن‌ها بهتر شود.

این مسئله را من هم نمی‌دانستم که یک بازیکن در رختکن می‌خوابد و آن را تأیید نمی‌کنم.

عبدی درمورد کمک های 5 هزار تومانی هواداران و اینکه آیا این موضوع در شأن پرسپولیس است، گفت: این موضوع از جانب آقای طاهری مطرح شد و ایشان منظورش این بود که هواداران به‌صورت نمادین در کنار باشگاه باشند.

ما نیز یکشنبه گذشته از این صحبت‌ها مطلع شدیم؛ هرچند که این موضوع را به این شکل تأیید نمی‌کنم و باید ارتباط بین باشگاه و هوادار دو طرفه باشد.

سخنگوی پرسپولیس درمورد اینکه این مشکل تا شنبه حل خواهد شد، گفت: ‌سال‌های گذشته هم این مشکل بوده است ولی امسال این موضوع را تا حدودی حل کردیم و امیدوارم همه ارکان باشگاه دست به‌دست هم دهند تا این مشکل حل شود، البته اسپناسنر هم باید به تعهداتش عمر کند.

وی درمورد اینکه‌ آیا پولی در این خصوص جمع شده است یا خیر، گفت: در این مورد گزارشی داده نشده، اما باید برای هر موضوع ابتدا مصوبه هیأت‌مدیره را داشت؛ هرچند که ما بعداً در مورد این موضوع مطلع شدیم. حساب باشگاه زیرنظر حسابرسی است و نمی‌شود جای دیگری را معرفی کرد.

من هم اعتراف می کنم که شأنیات باشگاه نباید اینقدر پایین باشد که این‌گونه رفتار شود. ما نیز تلاش می‌کنیم که تصمیماتی را بگیریم که در شأن باشگاه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز