بوکس قهرمانی آسیا - تایلند

۳ برنز قطعی شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۴۳۴۶
۳ برنز قطعی شد
بوکسورهای ایران برای رسیدن به فینال رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نیمه نهایی رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا امروز جمعه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. تیم ملی بوکس ایران نیز با سه نماینده در این مرحله حضور دارد که تا کنون سه برنز بوکس ایران قطعی شده است.

تیم ملی بوکس ایران که با ترکیب ۱۰ بوکسور در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده است تنها سه نماینده در مرحله نیمه نهایی این مسابقات دارد. سجاد محرابی در ۷۵ کیلوگرم، حسن شاهینی در ۸۱ کیلوگرم و رضا مرادخانی در ۹۱ کیلوگرم نمایندگان بوکس ایران هستند که با صعود به مرحله نیمه نهایی علاوه بر قطعی کردن مدال برنز خود سهمیه مسابقات جهانی قطر را نیز بدست آوردند.

مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی بوکس آسیا امروز جمعه ۱۳ شهریور برگزار می‌شود و بوکسورهای ایرانی فرصت دارند رنگ مدال خود را تغییر بدهند.

تیم ملی بوکس ایران در حالی تنها سه نماینده در مرحله نیمه نهایی رقابتها دارد که مهره های باتجربه‌ای همچون قاسمی‌پور، گل آرا، سپهوند و محمدپور نتوانستند از سد حریفان خود بگذرند و دو نماینده از سه بوکسور راه یافته به مرحله نیمه نهایی برای نخستین بار است که حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را تجربه می‌کنند. 

 

ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا عبازت است از:


۴۹ کیلوگرم: هومن طغانی

۵۲ کیلوگرم: سجاد محمدپور

۵۶ کیلوگرم: رضا کرزبری

۶۰ کیلوگرم: فروتن گل آرا

۶۴ کیلوگرم: دانا اسماعیل‌زاده

۶۹ کیلوگرم: امین قاسمی‌پور

۷۵ کیلوگرم: سجاد محرابی

۸۱ کیلوگرم: حسن شاهینی

۹۱ کیلوگرم: رضا مرادخانی

۹۱+ کیلو گرم: عبدالمجید سپهوند

ولادمیر وینکوف (سرمربی)، علیرضا استکی و اصغر اشرفی (مربی) و علی دانشمندفرد (سرپرست) تیم ملی بوکس کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

نظر شما