تمرین و بازی در برنامه امروز سرخپوشان

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۲:۱۲
کد خبر: ۳۱۴۷۰۰
تمرین و بازی در برنامه امروز سرخپوشان
تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس به انجام همزمان تمرینات تاکتیکی و بدنسازی اختصاص داشت و ایوانکوویچ برنامه متنوعی را برای شنبه تدارک دیده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان امروز صبح و بعدازظهر در مجموع تمرینات تاکتیکی، بدنسازی، میدانی، وزنه و بازی را در برنامه خود دارند. بازی دوستانه در نوبت بعدازظهر انجام خواهد شد و بازیکنان در حال حاضر در سالن در حال وزنه زدن هستند.

اعضای تیم، صبح امروز در درفشی فر حاضر شدند. ایوانکوویچ ابتدا بازیکنان را به زمین فوتبال فرستاد تا زیر نظر استینوویچ گرم کنند. پس از آن تمرینات بدنی برای انعطاف، دویدن‌های سریع و واکنش‌ها انجام شد. بازیکنان در این زمان سه گروه بودند.

دروازه‌بان‌ها که تمرینات مشترکی با سایر بازیکنان داشتند، در بخشی از تمرین جدا شده و تمرینات مخصوص خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند. دو گروه دیگر، نوبت تمرینات بدنی و فنی را انجام می‌دادند. تمرینات فنی به مهارت‌های جمعی مثل سانترها و پاس‌ها و مهارت‌های فردی مثل شوت‌زنی اختصاص داشت. در این بخش از تمرین، مصطفی قنبرپور و کریم باقری کمک‌های برانکو فعال‌تر بودند.

بازیکنان در مرحله دوم تمرین راهی سالن بدنسازی شدند تا کار با وزنه را انجام بدهند. اعضای تیم بعد از تمرین، ناهار را در درفشی‌فر صرف خواهند کرد و پس از آن می‌توانند برای استراحت در درفشی‌فر بمانند یا اینکه با ترک ورزشگاه، در نوبت بعدازظهر برای تمرین و بازی برگردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز