با برانکو هماهنگ بودم

قنبرپور: همه به دنبال آرامش پرسپولیس هستیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۷۲۸
قنبرپور: همه به دنبال آرامش پرسپولیس هستیم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عدم حضورم در چند جلسه تمرینی تیم با هماهنگی ایوانکوویچ بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه تیم‌ها مشکلات خاص خود را دارند ولی مسائلی که در پرسپولیس اتفاق می‌افتد بازتاب بیشتری پیدا می‌کند، چون با فاصله زیاد پرطرفدارترین باشگاه است و بیش از دیگران مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: اگر درباره سایر تیم‌ها خبرهایی مانند آنچه از پرسپولیس منتشر می‌شود، نمی‌شنویم فقط به این معنی نیست که این مسائل فقط در جمع ما وجود دارد. همین حالا خبرهایی از بعضی تیم‌ها می‌خوانیم که در پرسپولیس وجود ندارد ولی بازتاب آنچنانی هم پیدا نکرده است. البته با تلاش مدیران باشگاه، غیرت بچه‌ها و حمایت هواداران این مسائل را هم پشت سر خواهیم گذاشت. آنچه به ما در این مسیر کمک خواهد کرد، این است که همه با هم باشیم و آرامش ایجاد شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بعضی شایعات که به دلیل عدم حضورش در چند جلسه تمرین مطرح شد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس آنقدر عظمت دارد که تعجب می‌کنم موضوع من که کوچک همه بزرگان و دوستانم در پرسپولیس هستم، اینطور مورد توجه قرار بگیرد اما به هر حال موضوع خاصی نبود. بعد از چند روز استراحتی که داشتیم، قرار بود چند جلسه اولین تمرینات صرفا به کارهای بدنسازی اختصاص پیدا کند که زیر نظر ایوانکوویچ و مربی بدنساز انجام می‌شد. من هم با موافقت سرمربی تیم، چند روز در تمرینات نبودم که همان زمان را هم در باشگاه در خدمت پرسپولیس بودم و به سایر موارد که به من محول شده بود رسیدگی می‌کردم.

قنبرپور در ادامه تصریح کرد: بعد از اینکه تمرینات فنی و تاکتیکی شروع شد، در تمرین حاضر بودم و هستم و اصلا مساله خاصی وجود نداشت. فکر می‌کنم افراد از جمله خود من مهم نیستیم و آنچه اهمیت دارد، پرسپولیس است که با موفقیتش همه ما موفق هستیم و با عدم موفقیتش همه ناموفق و شرمنده هواداران خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز