گزارش خبرنگار اعزامی برنا به تایلند

تمرین پولادمردان در پارکینگ!

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۱:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۸۱۸
تمرین پولادمردان در پارکینگ!
طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری رقابت ها ساعت 8 الی 10 صبح نوبت تمرین وزنه برداران ایران در سالن تمرینی این رقابت ها بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا نخستین تمرین تیم ملی وزنه برداری ایران در شهر پوکت برگزار شد. گروه اول تیم ملی وزنه برداری ایران شامل مجید عسگری در دسته 62 کیلوگرم، جابر و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم و علی میری دردسته 77 کیلوگرم که بعد از یک پرواز 24 ساعته خسته کننده به پوکت رسیدند، روز گذشته یعنی عصر جمعه نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. در این تمرین که بیشتر جنبه بدنسازی و ریکاوری داشت، حسین توکلی تلاش کرد تا خستگی سفر طولانی مدت را از تن شاگردانش خارج کرده و بدنهای آنها را مهیای تمرین تخصصی وزنه برداری در امروز شنبه کند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری رقابت ها ساعت 8 الی 10 صبح نوبت تمرین وزنه برداران ایران در سالن تمرینی این رقابت ها بود. از همین رو حسین توکلی امروز هر 4 شاگردش را به سالن برد تا نخستین تمرین وزنه برداری را انجام دهند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری، نخستین تمرین سبک وزنه بردارانش را در 2 جلسه صبح و عصر امروز شنبه (14 شهریورماه) در سالن تمرینی که برای تمرین وزنه برداران تیم های مختلف تدارک دیده شده، طراحی کرد. در این تمرین توکلی یک تمرین سبک و کم فشار را برای وزنه برداران در نظر گرفت تا ضمن هماهنگی بدن آنها با شرایط آب و هوایی تایلند، وضعیت آمادگی اشان را نیز بسنجد.

نکته عجیب و البته تاسف بار وضعیت سالن تمرینی این رقابت ها بود سالن تمرینی که کمیته برگزاری مسابقات برای تمرین وزنه برداران آسیایی دراین دوره از رقابتها درنظر گرفته پارکینگ مجموعه ای است که قرار است مسابقات آسیایی بزرگسالان درسال 2015 دراین محل که سالن مخصوص ژیمناستیک است برگزار شود. این سالن تمرین خیلی از لحاظ کیفی در شرایط خوب و استانداردی قرار ندارد و بیشتر از هرموضوع دیگری عدم توانایی تایلندی ها و کمیته برگزاری مسابقات آسیایی را برای برگزاری مسابقات بزرگسالان قاره آسیا تایید می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز