گزارش خبرنگار اعزامی برنا به تایلند

توکلی: همه مدعیان آمده اند/ کار سختی پیش رو داریم

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۱۴۸۲۰
توکلی: همه مدعیان آمده اند/ کار سختی پیش رو داریم
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در طول این دو روز اقامت در پوکت من در هتل محل اقامت و سالن تمرینی رقابت ها وزنه برداران سرشانس قزاقستان، چین و کره شمالی را دیده ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران درباره شرایط رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا و حضور مدعیان صحبت کرد.

توکلی در این باره به خبرنگار برنا گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا امسال در فاصله کوتاهی از رقابت های جهانی برگزار می شود و از همین رو پیش بینی می شد که تیم های آسیایی کمتر این رقابت ها را جدی بگیرند اما آنچه که من در پوکت دیده ام، خلاف این نظریه را ثابت می کند.

توکلی در این باره گفت: تقریبا تمامی تیمهای حاضر دراین مسا بقات با نفرات مطرح و سرشناس خود آمده اند و قصد دارند تا در این رقابت ها خود را محک بزنند تا در فاصله کمتر از یک سال مانده تا المپیک ارزیابی دقیقی از شرایط خود داشته باشند.

توکلی افزود: در طول این دو روز اقامت در پوکت من در هتل محل اقامت و سالن تمرینی رقابت ها وزنه برداران سرشانس قزاقستان، چین و کره شمالی را دیده ام و همچنین با بررسی هایی که انجام داده ام متوجه شده ام که عراق و کره جنوبی هم با نفرات خوبی به این رقابت ها آمده اند. همین سبب شده تا رقابت های سطح بالایی را پیش بینی کنیم و در انتظار یک تورنمنت باکیفیت باشیم.

سرمربی تیم ملی همچنین افزود: الزام فدراسیون جهانی مبنی بر حضور تیم ها در دو رویداد بین المللی قبل از المپیک هم مزید بر علت شده تا تقریبا همه تیم های آسیایی چهل و پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در پوکت را جدی بگیرند. با توجه به این شرایط تصور می کنم کار دشواری را پیش رو خواهیم داشت هر چند که با توجه به کیفیت و توانایی وزنه برداران اعزامی ناامید نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز