گزارش خبرنگار اعزامی برنا به تایلند

تلاش های آقای سرمربی برای حضور وزنه برداران در گروه A/ توکلی رکوردهای شاگردانش را اعلام کرد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۱۴۸۲۳
تلاش های آقای سرمربی برای حضور وزنه برداران در گروه A/ توکلی رکوردهای شاگردانش را اعلام کرد
سرمربی تیم ملی بعد از 24 ساعت بررسی، سرانجام امروز و در جلسه منیجر میتینگ رقابتها توکلی لیست نفرات و رکوردهای ورودی آنها را به کمیته برگزاری رقابت ها اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران از بدو ورود به تایلند در تلاش است تا بهتریت شرایط را برای شاگردانش مهیا کرده و با آمادگی کامل به روی تخته بفرستد تا شرایط موفقیت کاروان وزنه برداری ایران تسهیل شود. بعد از دو جلسه تمرین بدنسازی و دو جلسه تمرین فنی، توکلی تا پاسی از شب گذشته در تلاش بود تا استارت لیست ورودی رقابت ها را به دست آورده و با اطلاع از رکورد وزنه برداران سایر تیمها در ازان مختلف، رکورد ورودی شاگردانش را به گونه ای تنظیم کند که تمامی وزنه برداران اعزامی کار خود را در رقابت ها از گروه A رقابت ها آغاز کرده و هیچ وزنه بردار ایران در گروه B قرار نگیرد تا بدین ترتیب شرایط برای موفقیت وزنه برداران هموارتر گردد.

بعد از 24 ساعت بررسی، سرانجام امروز و در جلسه منیجر میتینگ رقابتها توکلی لیست نفرات و رکوردهای ورودی آنها را به کمیته برگزاری رقابت ها اعلام کرد.

با اعلام رکوردهای ورودی 8 وزنه بردار ایران توسط سرمربی تیم ملی در جلسه نهایی اعلام اسامی تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده در چهل و پنجمین دوره مسابقات آسیایی بزرگسالان رسما نفرات ایران برای رقابت ها رجیستر شدند تا ازروز دوشنبه رقابت های خود را در چهل و پنجمین دوره رقابت های آسیاییوزنه برداری آغاز کنند. حسین توکلی در جلسه نهایی اعلام اسامی وزنه برداران ملی پوش خود با ارائه رکوردهای ورودی مجید عسگری در دسته 62 کیلوگرم، جابر و سجاد بهروزی دردسته 69 کیلوگرم، علی میری در دسته 77 گیلوگرم، امیر حقوقی در دسته 85 کیلوگرم، مصطفی رجایی و علی هاشمی در دسته 94 کیلوگرم و درنهایت بهادر مولایی در دسته 105+ کیلوگرم به کمیته برگزاری مسابقات، شرایط را برای حضور شاگردانش با کمترین نوسان ممکن روی تخته مسابقه هموار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز