پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات جدید ماجدی

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۰:۵۱
کد خبر: ۳۱۴۸۳۴
پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات جدید ماجدی
باشگاه استقلال به اظهارات جدید میرشاد ماجدی واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو اظهارات مجدد میرشاد ماجدی ، لازم است با ذکر چند نکته به ایشان یادآور شویم که جای انتقادهای به قول ایشانه دلسوزانه در رسانه ها نیست و بنا بر مصلحت صرفا یادآوری کلی برخی اتفاق ها کافی به نظر می رسد :

١ - میرشاد ماجدی، با سابقه فقط چند دقیقه، بازی در جام باشگاههای آسیا در حالی برای مقبولیت خود پای آن افتخار را به میان می کشد که انگار فراموش کرده، سرمربی و مربی آن تیم قهرمان همین سرپرست و سرمربی امروز تیم استقلال بودند! از سوی دیگر او طوری از سفرهای ٤٤ نفره تیم فعلی صحبت می کند که گویا به یاد ندارد در دوره مسئولیت او، تیم استقلال در بعضی مواقع با بیش از ٨٠ نفر به سفر می رفت!

٢ - میرشاد ماجدی حتما به یاد دارد که در سفر تیم استقلال به اصفهان جهت دیدار با ذوب آهن در فصل ٩٣ - ٩٢ کدام فرد با بلیت و کارت پرواز یکی از بازیکنان غایب با ظاهر و شرایط آنچنانی سوار بر هواپیمای تیم شد! امیدواریم توجیه وی این نباشد که مسئولیت بلیت های هواپیما بر عهده شخص دیگری بود که آنوقت خواهیم پرسید حضور فیزیکی شما در همه آن صحنه های سفر اصفهان و اردوی کیش چه فایده و الزاماتی برای باشگاه استقلال داشت ؟!

٢ - ماجدی، قطعا اتفاقهای اردوی کیش در اسفند سال ٩٢ و اردوی ترکیه در تیر سال ٩٣ را به یاد دارد! رخدادهایی که اگر روند حاشیه سازی او ادامه یابد، می توان به تحلیل و بررسی آن پرداخت. دلیل اشاره باشگاه به این موارد فقط به اظهار نظر ماجدی درباره الزامات اردوهای شبانه روزی مربوط می شود.

٣ - سرپرست سابق در طول فصل گذشته به کرات در سفرهای شخصی تایلند، ترکیه و ... حضور داشتند. با این شرایط، دلیل انتقاد وی از عدم حضور بعضی از مربیان استقلال در شرایط فعلی منصفانه به نظر نمی رسد!

٤ - ماجدی درباره رتبه جهانی سایت رسمی باشگاه استقلال صحبت کرده است. یک بحث تخصصی که در صلاحیت او نیست اما اگر روزی فرا برسد که شغل دوم و پنهانی برخی مسئولان اجرایی فوتبال ایران، خبرنگاری نباشد و اخبار مهم و داغ تیم به جای راپورت مخفیانه به یک رسانه خاص در سایت رسمی باشگاه منتشر شود، بدون تردید رتبه جهانی رسانه باشگاه ارتقاء می یابد!

بهتر است میرشاد ماجدی بداند که بودجه سالیانه اداره سایت باشگاه معادل کمتر از ٣٠ درصد قرارداد ایشان در فصل گذشته است! همچنین به یاد داریم که افکار عمومی و هواداران با میزان آرایی که شما در انتخابات شورای شهر کسب کردید، جایگاه واقعی افراد را تعیین کردند و این عین دموکراسی بود!

اگر آقای ماجدی مایل بودند از عملکرد دوران سرپرستی خود خاطرات بیشتری برای ایشان نقل کنیم، به صورت حضوری در محل باشگاه استقلال خدمت ایشان خواهیم بود که به دلیل نامناسب بودن این خاطرات پیشاپیش از عدم انتشار آنها پوزش می طلبیم.

نظر شما