مهدی تارتار در گفتگو با برنا:

سردار می‌تواند جانشین دایی شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۰:۱۲:۲۳
کد خبر: ۳۱۴۸۷۳
سردار  می‌تواند جانشین دایی شود
کمک سابق علی دایی در پرسپولیس و صبای قم معتقد است سردار آزمون می تواند جانشین شایسته ای برای بهترین گلزن جهان باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، «سردار آزمون می تواند جاشین علی دایی شود.» این دیدگاه مهم مهدی تارتار در گفتگو خبرنگار برنا است.

*بازی تیم ملی را چطور دیدید؟

بازی خیلی خوبی بود. هر چند حریف خیلی قدرتمند نبود اما تیم ملی یک بازی تدارکاتی خوب را پشت سر گذاشت. بازیکنان جدید محک خوردند. کارهای ترکیبی خوبی را شاهد بودیم چه در منطقه یک سوم میانی و چه در منطقه یک سوم دفاعی حریف. خط هافبک و فوروارد ما در این بازی خیلی خوب کار کردند. سردار آزمون نشان داد می تواند جانشین شایسته ای برای علی دایی باشد و جای خالی او را به مرور زمان پر کند.

*مهدی طارمی چطور؟

او هم بازیکن خوبی در نوک خط حمله است. ما مدت ها بود که در نوک خط حمله چنین بازیکنان خوبی نداشتیم. به نوبه خودم از کی روش به خاطر اضافه کردن این جوان ها به تیم ملی تشکر می کنم. این جای تقدیر و تشکر دارد. ما در خط حمله بازیکنان خوش فیزیکی داریم. سردار آزمون، مهدی طارمی و وحید امیری که خیلی با کیفیت عمل می کنند.

*پس به اعتقاد شما تیم ملی در گذر از تاکتیک دفاعی به تهاجی موفق بوده است؟

بله همین طور است. تیم ملی در نیمه نخست پرسینگ را هم به خوبی اجراء کرد.

*به نظر می رسد این شکل از بازی جذاب تر است...

بله همین طور است. تیم ملی این گونه بازی کند بیشتر تماشاگر می پسندد. البته ما برابر همه تیم ها نمی توانیم این گونه بازی کنیم. در مصاف با تیم هایی که سرعت بالایی دارند و ضد حمله مبنای کارشان است اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم آنها در فضای پشت خط دفاعی مان صاحب توپ خواهند شد. امروز نیروی جوانی و توان خط هافبک و حمله تیم ملی بیشتر شده است و این جای خوشحالی و امیدواری دارد.

*از بحث تیم ملی خارج شویم؛ شما پیش از بازی با فولاد گفته بودید برانکو بماند پرسپولیس را از نظر فنی متحول خواهد کرد. آیا هنوز هم روی عقیده خود هستید؟

پرسپولیس خوب بازی می کند. سرعت بازی تیم برانکو مثال زدنی است. این فوتبال آینده خوبی خواهد داشت و بر این عقیده ام اگر مشکلات مالی تیم پرسپولیس حل شود تیم برانکو مدعی قهرمانی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز