از اخراج دروازبان تا ایستادن در دیوار دفاعی!

تفاوت داور ایرانی وخارجی به روایت تصویر

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۸:۵۵
کد خبر: ۳۱۵۱۲۹
تفاوت داور ایرانی وخارجی به روایت تصویر
تفاوت های فوتبال در ایران و اروپا همیشه عیان بوده است. دیروز هم در چاچوب بازی دوستانه ستارگان اسبق رئال مادرید و بزرگان فوتبال هلند این اتفاق در بحث داوری رخ داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، همواره بحث تفاوت فوتبال در ایران و خارج از ایران نقل محافل بوده است. این بحث در رابطه با داوران هم همیشه بوده است. همین چند روز پیش و در خلال بازی خیریه ستارگان ایران و جهان، در یکی از جالب ترین و عجیب ترین صحنه های مسابقه، وقتی ویتور بایا  دروازبان تیم ستارگان جهان یک هند آشکار را انجام داد؛ خداداد افشاریان، داور مسابقه در اقدامی باورنکردنی، ویتور بایا را اخراج کرد که این اتفاق موجبات تعجب بازیکنان هر دو تیم را به همراه داشت. در حالی افشاریان این کار را کرد که این جور اتفاقات در بازی های دوستانه با این شرایط کاملا نرمال است و برای بخش فان بازی، مورد استقبال هم قرار می گیرد اما افشاریان حسابی این مسابقه را جدی گرفته بود و با خواهش بازیکنان، راضی شد کارت قرمزش را به زرد تبدیل کند.

800

حالا دیروز در دیداری دوستانه که بین ستارگان اسبق رئال مادرید و بزرگان فوتبال هلند که در آلکمار برگزار می شد؛ هاوارد وب داور برجسته و بازنشسته انگلیسی در اقدامی جالب و دیدنی، موقع زدن ضربه ایستگاهی برای تیم رئال، به دیوار دفاعی هلندی ها اضافه شد و همین کار او باعث خنده بازیکنان حاضر در زمین و تماشاچیان شد. وب چند وقت پیش هم در دیداری خیریه در حرکتی خلاقانه در میان بازی پا به توپ شد و با تکل بازیکن حریف سرنگون شد و خودش را به مصدومیت زد و قصد فریب خودش را داشت!

به گزارش برنا، مسابقه دو تیم ستارگان سابق مادرید و بزرگان فوتبال هلند با نتیجه 6بر 5 به سود هلندی‌ها خاتمه یافت.

در تیم میزبان بزرگانی همچون کلارنس سیدورف،  ادگارد داویدز، ادوین فان‌درسار، استانلی منزو، مایکل مولس، پیر فان هویدونگ،‌رونالد دی بوئر،‌آرتور نومان و .. بازی کردند.

در تیم میهمان هم  ستاره‌هایی همچون تیری آنری، هاکان شوکور، لوییز فیگو، فرناندو هیرو، داوور شوکر، کلود ماکله‌له، سرژینیو، استیو مک‌منمن، کریستیان کارمبئو و ... بازی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز