تیمور غیاثی در گفتگو با برنا:

رجبی استثنا است/ پیک اصلی حدادی المپیک خواهد بود

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۰:۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۱۵۰
رجبی استثنا است/ پیک اصلی حدادی المپیک خواهد بود
پیشکسوت دوومیدانی گفت: بچه ها در قهرمانی جهان خوب عمل کردند و با قهرمانان بزرگ خوب مبارزه کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی کشورمان و قهرمان سابق پرش ارتفاع در گفتگویی با خبرنگار برنا در مورد وضعیت ملی پوشان و شانس های المپیک گفتگوی کوتاهی انجام داد.

*ما برای المپیک سه سهمیه کسب کردیم در دوهای سرعت و در پرتاب وزنه بانوان خانم رجبی. نظر شما در این باره چیست؟

در حال حاضر دوومیدانی با آن بنایی که داشت و با آن مشکلات اقتصادی، همه چیز خوب است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک لطف می کنند و ما توانستیم برنامه های خودمان را اجرا کنیم و امیدوارم بتوانیم 3، 4 سهمیه دیگر را نیز کسب کنیم.

*برای ایران شانس مدال در المپیک قائل هستید؟

من فقط برای حدادی قایل هستیم. انشاءالله در المپیک های آینده مطمئن باشید اگر توجه ویژه ای به دوومیدانی شود امثال حدادی را خواهیم داشت. ولی خوب المپیک سخت است. خودتان می دانید ولی بچه ها در قهرمانی جهان خوب عمل کردند و با قهرمانان بزرگ خوب مبارزه کردند و به نیمه نهایی رسیدند ولی احسان حدادی چیز دیگری است.

*احسان حدادی انتظارات را برآورده نکرده است. به نظر شما علت آن چیست؟

در مسابقات خوب نبود ولی در تمریناتش مشخص است که پیک اصلی اش المپیک ریو خواهد بود. این مسابقات را برای آمادگی و تجربه می رود. می دانید که الان مربی ندارد انشاءالله به زودی مربی او تعیین می شود و تیمی که باید همراهش باشد. حدادی هنوز ورودی نیاورده ولی به زودی خواهد آورد.

*شما رکورددار پرش ارتفاع ایران هم بودید. الان ما کیوان قنبرزاده و محمدرضا وظیفه دوست را داریم. برای این 2 نفر شانس قائل هستید؟

شانس دارند که ورودی المپیک را بگیرند. 11 ماه دیگر فرصت داریم و من خیلی امیدوارم که انشاءالله بتوانند تکانی به خود بدهند، خیلی نزدیک هستند و حدود 2، 3 سانت اختلاف دارند. انشاءالله در فصل آینده و ماه جولای فرصت داریم.

*نظر شما در مورد لیلا رجبی چیست؟

لیلا رجبی استثنایی است. ایشان زحمت بسیار زیادی کشیده و چند مدال آسیایی هم دارد و انشاءالله با تمرینات و برنامه ای که داده و کمیته ملی المپیک هم تایید کرده مطمئن باشید خیلی خوب در المپیک عمل خواهد کرد.

*بانوان دیگر مثل مریم طوسی و سپیده توکلی شانس برای حضور در المپیک را دارند؟

این ها هم شانس دارند که ورودی بیاورند ولی به طور حتم نمی توان شانس مدال و یا حتی حضور در فینال برای آنها قائل بود.

نظر شما