رضا عنایتی در گفتگو با برنا:

راضی نبودم رقم قراردادم منتشر شود/ دوست دارم استقلال قهرمان شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۱:۴۳
کد خبر: ۳۱۵۴۳۶
راضی نبودم رقم قراردادم منتشر شود/ دوست دارم استقلال قهرمان شود
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: ای کاش آنهایی که در راس کار هستند همه جوانب را می سنجیدند و بعد دست به انتشار قراردادها می زدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، انتشار رقم قراردادهای بازیکنان لیگ برتری باعث دلخوری برخی از آنها شده که رضا عنایتی هم یکی از آنهاست. کاپیتان سیاه جامگان می گوید از انتشار رقم قراردادش راضی نیست و سازمان لیگ در این باره اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

عنایتی در گفتگو با خبرنگار برنا گلایه های خود را مطرح کرده است.

*این روزها سازمان لیگ دست به انتشار رقم قرارداد بازیکنان زده است. نظرت در این باره چیست؟

به نظر من سازمان لیگ بزرگترین اشتباه در انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان مرتکب شده است. اینکه هرکسی چقدر حقوق می گیرد به خودش ربط دارد  و این جزو حریم خصوصی افراد محسوب می شود. مگر من می دانم فلان مسئول در سازمان لیگ یا فدراسیون چقدر حقوق می گیرد؟ چطور آقایان راضی می شوند اسرار خصوصی زندگی فوتبالیست ها را به این راحتی فاش کنند؟شاید من بخواهم برای تیمی رایگان بازی کنم یا 10 میلیارد بگیرم. آیا این موضوع به کسی ارتباط دارد؟

*ظاهرا دل خوشی از این اتفاق نداری؟

به کدام اتفاق فوتبال ایران می توان دل خوش کرد که این دومی باشد؟ حرف من این است که هر کسی یک حریم خصوصی دارد. حالا ما چون فوتبالیست هستیم باید همه چیز زندگیمان را همه بدانند؟ شخصا از انتشار رقم قراردادم راضی نیستم و از این موضوع ناراحتم. ای کاش ریز هزینه های دیگری هم که در فوتبال می شود منتشر می شد تا مردم همه چیز را بدانند. الان دوباره جو بدی علیه فوتبالیست ها راه می افتد که اینها میلیاردی هستند و از این حرفها. اما کسی نمی بیند که فوتبالیست ها چند درصد از قراردادشان را می گیرند. الان کمیته انضباطی پر است از پرونده های شکایت بازیکنان از باشگاهها که طلب هایشان به 7،8 سال پیش برمی گردد. ای کاش آنهایی که در راس کار هستند همه جوانب را می سنجیدند و بعد دست به انتشار قراردادها می زدند.

*از شرایط سیاه جامگان بگو. با تعطیلی لیگ چه می کنید؟

چند روز استراحت کردیم و بعد صبح و عصر تمریناتمان پیگیری شد. شرایط خیلی خوبی در جدول نداریم و به دنبال بهبود وضعیتمان هستیم. تعطیلی لیگ فرصت خوبی بود تا تیم ریکاوری داشته باشد و برای شروع بهتر آماده شود.

*بعد از تعطیلات هم که دربی مشهد را در پیش دارید؟

بله و می دانیم که بازی سختی است. فاصله دو تیم در جدول یک امتیاز است و هر دو 3 امتیاز را می خواهند. برد در این بازی خیلی ما را بالا می کشد. امیدوارم هواداران پدیده و سیاه جامگان استقبال خوبی از این بازی داشته باشند و یکی از بهترین بازیهای لیگ را ببینند.

*فکر می کنی سیاه جامگان بتواند در لیگ بماند؟

هدف ما این است که در اولین سال حضورمان در لیگ نتایج آبرومندانه ای کسب کنیم. تیم ما تازه وارد است و تجربه زیادی ندارد اما توانست در اولین هفته های لیگ برتر نتایج نسبتا خوبی بگیرد. امیدوارم با حمایت هواداران خوبمان بتوانیم از این هم بهتر شویم.

*اتفاقات استقلال را هم دنبال می کنی؟

بله استقلال تیم همیشه محبوب من است و خوشحالم که تا الان توانسته نتایج خوبی بگیرد.

*دوست داری استقلال قهرمان شود؟

البته که دوست دارم. هواداران این تیم در 2 سال گذشته خیلی اذیت شده اند و امیدوارم امسال با یک قهرمانی دلشان شاد شود.

نظر شما