نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ورزش؛

کاری کنیم دولت پشیمان نشود

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۴:۵۹
کد خبر: ۳۱۵۴۷۷
کاری کنیم دولت پشیمان نشود
دولت تدبیر و امید تاکنون حسن نیت خود را نسبت به ورزش نشان داده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با پیگیری های دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و مساعدت دکتر روحانی، هیات دولت با اختصاص مبلغ یکصد میلیارد ریال به وزارت ورزش و جوانان بابت کمک به توسعه ورزش موافقت کرد.

براساس این مصوبه می توان امیدوار بود که با این کمک 10 میلیاردی مشکلات عمده ورزش در بخشهای مختلف حل و فصل شود. دولت تدبیر و امید تاکنون نشان داده که نگاه مثبتی به ورزش داشته و همیشه در تنگناها و سختی دست اهالی ورزش را گرفته است. حالا که چیزی تا المپیک ریو نمانده و اکثر فدراسیون های ورزشی با مشکلات مالی عمده دست و پنجه نرم می کنند دولت به داد ورزش رسیده و دست آن را گرفته است.

حالا که دکتر روحانی به تعهد خود در قبال ورزش عمل کرده وقت آن است که ورزش هم واکنش خوبی به این اتفاق داشته باشد. این پول که قرار است طی ماههای آینده به حساب حوزه های مختلف ورزش کشور واریز شود، به خوبی مدیریت شود. نه مثل هزینه 164 میلیاردی برای لیگ برتر فوتبال که با احتساب هزینه های دیگر به 180 میلیارد می رسد و هیچ بازدهی هم برای ورزش ندارد. لیگی که این همه برای آن هزینه شده باید سالی دست کم 10 پدیده به فوتبال ملی ارایه دهد اما نه تنها خبری از پدیده نیست بلکه هر روز شاهد نزول بیشتر فوتبال هستیم.

شایسته است که 10 میلیارد تزریقی به ورزش کشور به نحوی درست مدیریت شود تا دولت از این پس هم توجیه لازم برای کمک به ورزش داشته باشد.

مسئولان ورزش باید کاری کنند که  وزارت ورزش و جوانان و دولت تدبیر و امید از این کمک به جا پشیمان نشود و با هزینه کردن این 10 میلیارد در جایی که لازم است مشکلات را حل و فصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز