ریوالدو مشکل خانوادگی داشت

مظلومی: ۳۰ تا ۴۰ درصد قراردادها را کم کرده‌ایم/ کرار پس از این اتفاق ابراز ندامت کرد

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۰:۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۵۷۹۱
مظلومی: ۳۰ تا ۴۰ درصد قراردادها را کم کرده‌ایم/ کرار پس از این اتفاق ابراز ندامت کرد
سرمربی استقلال گفت: در باشگاه استقلال برخی از مسائل انضباطی را به مجیدی سپرده‌ام و او عصای دست من است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات باشگاه استقلال و حاشیه‌هایی که جاسم کرار برای این تیم ایجاد کرده بود، اظهار داشت: در هر تیمی بازیکنانی ممکن است بی‌انضباطی کنند وظیفه ما هم این است که از بی‌انضباطی بازیکنان جلوگیری کنیم. کرار در شب آخر اردو به دنبال این بود که از من اجازه بگیرد تا پیش خانواده‌اش برود من به او اجازه ندادم اما ایشان ساعت 12 شب اردوی باشگاه را ترک کرد و صبح وقتی به تیم اضافه شد با آقای فرزاد مجیدی درگیری لفظی پیدا کرد و من هم ایشان را به خاطر بی‌انضباطی از اردو اخراج کردم.

وی ادامه داد: در باشگاه استقلال برخی از مسائل انضباطی را به مجیدی سپرده‌ام و او عصای دست من است همکاران من وقتی در تیم حرف می‌زنند آن حرف من است و مورد کرار را وقتی به من اعلام کردند من هم او را اخراج کردم.

مظلومی افزود: کرار پس از این اتفاق ابراز ندامت کرد و از کل مجموعه تیم عذرخواهی کرد و به همین دلیل جریمه‌ای برای او در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: ما در باشگاه استقلال هماهنگی کاملی داریم، سرمربی نمی‌تواند بازیکنان را مستقیماً اخراج کند. افشارزاده به نظری جویباری درباره کرار مأموریت داده بود تا به این موضوع رسیدگی کند و فعلاً گفته‌اند که او در تمرینات شرکت کند تا کمیته انضباطی تشکیل و جریمه برای او در نظر گرفته شود. دیروز جلسه‌ای بوده و به پرونده ایشان رسیدگی شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با برنامه 90 در واکنش به این سؤال که در اردو باشگاه استقلال گزارش‌های متعددی مبنی بر بی‌نظمی در شب‌ها منتشر شده است و اینکه حتی برادر همسر کرار جاسم به اتاق پروپژیچ رفته است، گفت: برنامه تمرینی منظم انجام شده است، من به طور کامل و 24 ساعته در تیم حضور داشتم، ممکن است اتفاقاتی دور از چشم ما بیفتد و درباره حضور برادر همسر کرار هم خبر نداشتم والا با کرار برخورد می‌کردم البته برادر خانم کرار سر تمرین باشگاه حضور می‌یابد و تیم پایه‌ها را به کرج آورده است.

مظلومی درباره شرایط ریوالدو هم عنوان کرد: ریوالدو به دلیل مشکلات خانوادگی که داشت 15 روز در تمرین تیمی ما نخواهد بود و من موافقت خودم را با جدایی او اعلام کرده‌ام وی باید مبلغی که از باشگاه گرفته است را برگرداند و پس بدهد.

وی درباره قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال هم خاطرنشان کرد: قرارداد بازیکنان و مربیان امسال پایین است و می‌توانید مقایسه کنید آن را با سال‌های گذشته و ما 30 تا 40 درصد قراردادها را کم کرده‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز