مقدماتی یورو ۲۰۱۶

برد دشوار پرتغال و آلمان/ گلباران لهستان در ورشو

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۰:۵۲:۱۹
کد خبر: ۳۱۵۷۹۴
برد دشوار پرتغال و آلمان/ گلباران لهستان در ورشو
تیم ملی فوتبال آلمان در شبی که لهستان در زمین خود مقابل جبل الطارق جشنواره گل به راه انداخت در خانه اسکاتلند به سختی برنده شد تا در صدر گروه D باقی بماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های مقدماتی یورو 2016 در 3 گروه  D، F، I پیگیری شد که طی آن تیم های بزرگ رقبای خود را شکست دادند.

 

گروه D:

آلمان در ورزشگاه همپتون پارک به سختی و با نتیجه 3-2 به برتری رسید. آلمان 2 بار با گل های مولر پیش افتاد که اسکاتلندیی ها کار را به تساوی کشاندند؛ اما پس از گل سوم گوندوغان کاری از دست شاگردان گوردون استراکان بر ینامد و ژرمن ها 3 امتیاز از این دیدار سخت به حساب خود واریز کردند.

در دیگر دیدار لهستان در ورشو جشنواره گل به راه انداخت و 8-1 جبل الطارق را با شکست رو به رو کرد. لواندوفسکی، میلیک و گروسیچکی (هرکدام 2 بار)، بلاژیکفسکی (پنالتی) و کاپوچکا برای لهستان گلزنی کردند.

در آخرین دیدار نیز ایرلند با تک گل جاناتان والترز موفق شد گرجستان را از پیش رو بردارد.

 

گروه F:

ایرلند شمالی صدرنشین گروه در خانه با مجارستان به تساوی 1-1 دست یافت تا همچنان در صدر بماند.

فنلاند هم با یک گل جزایر فارو را شکست داد و رومانی و یونان نیز در بخارست بدون گل متوقف شدند تا رومانی بهترین فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

 

گروه I:

پرتغال صدرنشین با گل دقایق پایانی میگل ولوسو در زمین آلبانی 3 امتیاز کامل را کسب کرد. پیش از این دیدار تیم های ارمنستان و دانمارک در ایروان بدون گل پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز