من کی باشم که تعارف پروین را رد کنم؟

طارمی: بنویسید مهدی طارمی سرباز تیم ملی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۴:۴۷
کد خبر: ۳۱۵۹۲۱
طارمی: بنویسید مهدی طارمی سرباز تیم ملی است
مهدی طارمی ساعاتی قبل از بازی تیم ملی برابر هند، پاسخگوی سوالات خبرگزاری برنا بود.

تیم ملی ایران امروز ساعت 18 باید در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هند برود. باتوجه به نمایش مهدی طارمی در بازی مقابل گوام، مهاجم بوشهری پرسپولیس یکی از نفرات تاثیرگذار تیم کشورمان در دیدار با هند به شمار می رود که خواندن تازه ترین صحبت های این بازیکن خالی از لطف نیست؛

* این روزها شرایط خیلی خوبی در تیم ملی داری. اینطور نیست؟

شرایط برای همه یکسان است. ما برد شیرین و خوبی مقابل گوام داشتیم اما نمی خواهیم در باد این پیروزی بخوابیم. بازی با هند دیدار متفاوتی است و همه ما گوام را فراموش کردیم.

* شنیدیم ایرانیان مقیم هندوستان هم به استقبال شما آمدند؟

ایرانی ها که همه جا لطف خود را به تیم ملی نشان می دهند. اینجا هم احساس می کنیم خیلی تنها نیستیم.

* قول گلزنی مقابل هند را می دهی؟

اول باید ببینیم توی ترکیب هستم و بعد به سوال شما جواب بدهم.

* اگر باشی چطور؟

نهایت تلاش خود را به خرج می دهم تا خواسته های آقای کی روش را برآورده کنم. اولویت موفقیت تیم ملی است و اگر فرصتی هم نصیبم شود استفاده خواهم کرد.

* اگر در ترکیب اصلی نبودی چی؟

فرقی نمی کند. مهدی طارمی سرباز تیم ملی است. ما همه تابع نظر سرمربی تیم ملی هستیم و انصافا همدلی خوبی داریم. هر کسی بازی کند حمایت می کنیم چون پای منافع ملی وسط است.

* فکر می کنی نتیجه بازی با هند چند چند تمام شود؟

در فوتبال امروز چیزی قابل پیش بینی نیست. هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت و تیمی هم از پیش برنده نیست. امیدوارم با تلاش بچه ها و دعای مردم دست پر از این بازی خارج شویم. البته هندی ها طی سال های اخیر سرمایه گذاری وسیعی در فوتبال انجام دادند و نباید همان ذهنیت قبلی نسبت به این تیم داشته باشیم.

* بسیار خوب، درباره مشکلات مالی اخیر پرسپولیس صحبتی نداری؟

من در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و نمی خواهم با این حرف ها تمرکز خودم را به هم بزنم. ان شاءالله که این مشکلات حل می شود.

* پرسپولیس می تواند مدعی قهرمانی یا جام حذفی باشد؟

صد در صد! هرچند بدشانسی عامل شده که پرسپولیس نتواند به اندازه شایستگی خود امتیاز بگیرد اما بازی با فولاد ثابت کرد حرف های زیادی در آینده خواهیم داشت.

* شنیدیم علی پروین اظهار تمایل کرده که تو شماره 7 پرسپولیس را بپوشی اما نپذیرفتی؟

من کی باشم که تعارف علی پروین را رد کنم؟ گفتم که شماره 7 در پرسپولیس یک شماره خاص و تاریخی است و برازنده اسطوره ای مثل علی پروین است. خودم را در حد و اندازه پوشیدن این پیراهن نمی دانم، همین!

* از شماره 9 راضی هستی؟

صد در صد! البته شماره 17 هم در پرسپولیس و الان تیم ملی برایم شانس آورده و خوش یمن بوده است.

نظر شما