دیدار کفاشیان با فان پراخ

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۹:۴۳
کد خبر: ۳۱۶۲۳۶
دیدار کفاشیان با فان پراخ
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال ایران و مدیر تیم ملی امید با رئیس فدراسیون فوتبال هلند برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان و حبیب کاشانی در دیدارهایی جداگانه با رئیس فدراسیون فوتبال هلند و سفیر ایران در این کشور نشست‌های مشترکی را برگزار کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم امید کشورمان که در اردوی هلند حضور دارند، عصر امروز با فان پراخ رئیس فدراسیون فوتبال هلند دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار روسای فدراسیون فوتبال دو کشور و حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران در خصوص همکاری های مشترک و برگزاری بازی‌های دوستانه ملی در رده های مختلف سنی بحث و گفت و گو کردند.

علی کفاشیان و حبیب کاشانی با تشکر از میزبانی خوب هلندی‌ها در خصوص وضعیت فوتبال ایران توضیحاتی را به رییس فدراسیون هلند ارائه کردند. در دیگر برنامه امروز رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم فوتبال امید کشورمان با حضور در محل سفارتخانه ایران در لاهه با سفیر ایران در کشور هلند دیدار و گفت و گو کردند. علیرضا جهانگیری سفیر ایران در هلند ضمن خوشامدگویی به کاشانی و کفاشیان، آمادگی سفارت ایران را برای همکاری و مساعدت در زمینه برگزاری اردوهای تدارکاتی مشابه در این کشور اعلام کرد.

کفاشیان و کاشانی ضمن تشکر از مساعدت‌های سفارت ایران برای برگزاری اردوی تیم امید در هلند، توضیحاتی را در خصوص وضعیت تیم امید و تیم ملی بزرگسالان ارائه کردند. در دیدارهای امروز محمد رسایی مدیر اجرایی تیم فوتبال امید هم کفاشیان و کاشانی را همراهی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز