جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ - ژاپن

محمودی دیدار با تونس را از دست داد

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۰۷:۲۹:۱۵
کد خبر: ۳۱۶۲۷۷
محمودی دیدار با تونس را از دست داد
شهرام محمودی به علت مصدومیت در دیدار مقابل تونس به میدان نمی‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در جام جهانی 2015 والیبال در ژاپن از ساعت 10:30 امروز (چهارشنبه) به وقت تهران به مصاف تیم ملی تونس نایب قهرمان قاره آفریقا خواهد رفت.

بر اساس اعلام کادر فنی شهرام محمودی پشت خط‌زن تیم ملی کشورمان به علت مصدومیت از ناحیه کمر در دیدار مقابل تونس به میدان نخواهد رفت و احتمال استراحت وی در بازی های آینده نیز وجود دارد و براساس گفته سیامک افروزی باید روند درمان وی روز به روز بررسی و گزارش شود.

افروزی پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در این خصوص اظهار داشت: محمودی دیروز در جریان مسابقه با آرژانتین از ناحیه کمر احساس ناراحتی و درد کرد و در پس بازی این احساس مصدومیت شدت گرفت تا جایی که در تمرین صبح امروز تیم ملی شرکت نکرد و پس از معاینات و بررسی‌های انجام شده و صحبت‌هایی که با کواچ انجام دادیم، تصمیم بر این شد که ایشان در این مسابقه به میدان نرود و حتی احتمال استراحت ایشان در بازی های آینده نیز وجود دارد.

ملی پوشان والیبال کشورمان صبح امروز یک جلسه تمرین سبک را برگزار کردند و پس از صرف ناهار در جلسه آنالیز به بررسی و شناخت بیشتر حریف امروز خود پرداختند و پس از استراحتی کوتاه جهت دیدار برابر تیم ملی تونس عازم سالن مسابقه می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز