تیم جوانی داریم

کریمی: برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۶۶۲۷
مدافع هافبک استقلال می‌گوید تیمش به قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ برتر فکر می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یعقوب کریمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت استقلال پیش از شروع دوباره لیگ و جام حذفی گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم که در آن تمرینات خوب و مناسبی را انجام دادیم. با تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بودند، خودمان را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آماده کردیم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه مناسب در بازی پیش روی شروع خوبی برای جام حذفی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این اردو و تمرینات بدنسازی برای بازیکنانی مانند من که پیش از فصل در اردو حضور نداشتم بسیار مناسب بود و فکر می کنم اکنون برای حضور در مسابقات آمادگی بالایی داشته باشم و تا اندازه زیادی عقب ماندگی بدنی خود را نیز جبران کردم.

هافبک استقلال درباره وضعیت استقلال در فصل جدید تصریح کرد: تیم ما نسبت به سال گذشته بسیار جوان شده است و ما امسال تنها به دنبال کسب موفقیت هستیم. استقلال در این فصل برای رسیدن به هر دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی تلاش خواهد کرد.

کریمی درباره دیدار روز جمعه استقلال برابر شهرداری سمنان افزود: از این تیم هیچ شناختی ندارم اما در جام حذفی ما اجازه هیچ اشتباهی نداریم. تیمهای کوچک در جام حذفی برابر استقلال و پرسپولیس با انگیزه مضاعفی ظاهر می شوند که این موضوع کار ما را بسیار مشکل می کند. در این دیدار اجازه نداریم تیم حریف را دست کم بگیریم و باید با کسب نتیجه مناسب شروع خوبی در این جام هم داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز