گزارش خبرنگار اعزامی برنا به تایلند

میری هفتم شد/ دبل یک، دبل دو!

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۵:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۶۷۱
در دسته 77 کیلوگرم آیدار کازوف از قزاقستان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگاراعزامی برنا به تایلند، رقابت های دسته 77 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا امروز در پوکت برگزار شد و علی میری وزنه بردار ایران روی تخته رفت.

 

یکضرب

مربیان در ابتدای رقابت وزنه 148 کیلوگرمی را برای میری انتخاب کردند اما با توجه به رکوردهای رقبا آن را به 152 کیلو تغییر دادند. میری در نخستین حرکت یکضرب خود در مهار این وزنه ناکام بود اما در حرکت دوم وزنه 152 کیلویی را بالای سر برد. میری در حرکت سوم وزنه 156 کیلوگرمی را درخواست کرد اما این وزنه را انداخت تا با همان 152 کیلو به کار خود در حرکت یکضرب پایان دهد و با این رکورد مقامی بهتر از ششمی دست پیدا نکرد.

در حرکت یکضرب میونگ جون از کره شمالی با 160 کیلوگرم اول شد، چاینا وون از تایلند با 158 کیلوگرم به مقام دوم رسید و جون وانگ از چین با 157 کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد.

 

 

دوضرب

علی میری رقابت خود در حرکت دوضرب را از وزنه 178 کیلوگرمی آغاز کرد و این وزنه را به راحتی بالای سر برد. میری در دومین حرکت وزنه 186 کیلوگرمی را درخواست کرد تا عقب ماندگی خود از رقبا در یکضرب را جبران کند اما در مهار این وزنه ناکام بود. میری در حرکت سوم یک کیلو به این وزنه اضافه کرد اما وزنه 187 کیلوگرمی را هم انداخت تا در نهایت با همان 176 کیلو به کار خود پایان دهد. نکته جالب اینکه میری در هر دو حرکت تنها یک بار وزنه را بالای سر برد و دو بار ناکام بود. بدین ترتیب میری در دوضرب رتبه ای بهتر از هشتمی کسب نکرد و در مجموع این وزن نیز با 330 کیلو روی پله هفتم ایستاد.

در حرکت دوضرب آیدار کازوف از قزاقستان با 194 کیلوگرم اول شد، چاینا وون از تایلند با 191 کیلوگرم روی سکوی دوم ایستاد و لوبسی دیگر وزنه بردار تایلندی با 190 کیلوگرم سوم شد.

 

در مجموع آیدار کازوف از قزاقستان با 350 کیلوگرم اول شد، میونگ جون از کره شمالی با همین رکورد یعنی 350 کیلوگرم و به دلیل وزن بیشتر روی سکوی دوم ایستاد و چاینا وون از تایلند با 349 کیلو به مقام سوم رسید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز