استقلال در لیگ برتر بازی می کند و ما در لیگ استان!

مختاری: بازی با استقلال برای من و تیمم باعث افتخار است

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۶۹۳۸
مختاری: بازی با استقلال برای من و تیمم باعث افتخار است
سرمربی شهرداری سمنان گفت: دوست داریم همه بازیکنان استقلال باشند و جوانان ما تنه‌شان به تنه بازیکنان با تجربه بخورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر مختاری در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های شهرداری سمنان و استقلال اظهار داشت: ما قهرمان استان شدیم و قبل بازی با استقلال 2 بازی داشتیم که خوشبختانه یا متاسفانه هر دو تیم انصراف دادند. افتخاری نصیب من و شاگردانم شد که مقابل استقلال بازی کنیم.

وی در ادامه به خبرنگار برنا گفت: فردا می خواهیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم و با جنگندگی بتوانیم خوب بازی کنیم. استقلال تیم بزرگی است اما به آن صورت آنالیز نکردیم. اگر استقلال به ملی پوشان خود بازی بدهد بهتر است زیرا نسبت به آنها شناخت داریم.

مختاری در مورد اینکه زمانی بازیکن ابومسلم بوده و مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده تصریح کرد: سال 77 در آزادی زمان مرحوم حجازی بازی کردم که استقلال را با نتیحه 2 بر یک شکست دادیم. استقلال در لیگ برتر بازی می کند در صورتی که ما لیگ استانی هستیم و فاصله زیاد است اما انگیزه بازیکنانم زیاد است و امیدوارم بتوانیم با این مسئله خوب بازی کنیم.

سرمربی شهرداری در مورد اینکه آیا معتقد است که بازیکنانش می توانند به استقلال بپیوندند گفت: در آن حدی که در نیم فصل به استقلال اضافه شوند خیر اما جوانان پراستعدادی داریم. برای ما مهم است که جوانان بازی کنند و قطعا به آنان میدان می دهیم. از 10 روز پیش کار را با بازیکنان برای بازی با استقلال آغاز کردیم.

وی در مورد اینکه به حضور پروویچ معترض خواهند بود یا خیر گفت: وقتی کارت بازی او صادر می شود حتما قانونی است. دوست داریم بازی کند. دوست داریم همه باشند و جوانان ما تنه‌شان به تنه بازیکنان با تجربه بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز