نشست خبری بازی آرژانتین و لهستان؛

ولاسکو: بابت عملکرد خوب تیمم خوشحالم/ آنتیگا: می دانستیم آرژانتین تیم خطرناکی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۲:۱۹
کد خبر: ۳۱۶۹۴۶
ولاسکو: بابت عملکرد خوب تیمم خوشحالم/ آنتیگا: می دانستیم آرژانتین تیم خطرناکی است
کاپیتان لهستان گفت: منتظر بازی بعد در برابر ایران هستیم. امیدوارم نتیجه خوبی در آن بازی بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس از شکست 3 بر یک برابر لهستان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: لهستان خیلی خوب بازی کرد، البته بابت عملکرد قابل قبول تیم خود هم بسیار خوشحالم. فقط با دو امتیاز می‌توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم. در هر حال، برای ما این بازی فرصت خوبی بود تا سطح خود را در این مسابقات بالاتر ببریم و به سهمیه المپیک دست یابیم.

وی ادامه داد: در بسیاری از مواقع باید از تجربه این بازی ها نهایت بهره را برد. باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم اشتباهات خود را کم کرده و توان رقابت با تیم هایی که از نظر فیزیکی از ما برتر هستند را داشته باشیم. باید حملات سرعتی، دفاع و دریافت‌های خود را بهتر کنیم. امیدوارم در دیدار با روسیه بتوانیم خطاها را پوشش داده و یک قدم به جلو برداریم.

لوسیانو دی چکو، کاپیتان تیم ملی والیبال آرژانتین هم در این نشست خبری گفت: به تیم لهستان تبریک می گویم. به جز ست اول، در بقیه ست ها نسبتاً خوب بازی کردیم. لهستان یکی از برترین تیم های دنیا است و مطمئنم که در برابر بهترین تیم دنیا بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم.

استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان هم با حضور در نشست خبری درمورد پیروزی بر آرژانتین عنوان کرد: خوشحالم که بردیم؛ از قبل هم می دانستم که تیم آرژانتین می تواند بسیار خطرناک باشد. هم در برابر ایران و هم در بازی با ونزوئلا عملکرد قابل قبولی را داشتند. می‌دانستم که باید یکی از بهترین بازی‌های خود را در برابر آرژانتین به نمایش بگذاریم. اعمال تغییرات لحظه ای در برابر سیستم متفاوت بازی که خولیو ولاسکو در تیم ایجاد نمود، چندان آسان نیست. از کسب سه امتیاز این بازی و از اینکه فردا روز استراحت است، خوشحالم.

میشل کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان هم درخصوص پیروزی تیمش خاطرنشان کرد: بازی در برابر آرژانتین بسیار سخت است به این دلیل که آنها دریافت‌های فوق العاده ای دارند. امروز نیز توپ‌های زیادی دریافت کردند. اکنون منتظر بازی بعد در برابر ایران هستیم. امیدوارم نتیجه خوبی در آن بازی بگیریم. به تیم آرژانتین هم به خاطر بازی خوبشان تبریک می‌گویم. خیلی خوب بازی کردند و باعث شدند ما نیز بهترین والیبال خود را به نمایش بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز