گزارش خبرنگار اعزامی برنا به تایلند

میری: با وزنه ها مشکل ذهنی داشتم/ جو سالن من را گرفت

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۹:۳۴
کد خبر: ۳۱۶۹۸۷
میری: با وزنه ها مشکل ذهنی داشتم/ جو سالن من را گرفت
وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم ایران گفت: احساس می کردم وزنه خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا علی میری وزنه بردار جوان دسته 77 کیلوگرم ایران در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در تایلند به مقامی بهتر هفتمی نرسید.

میری درباره حضور در این رقابت ها اظهار داشت: رقابت های امسال از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار بود و بسیاری از قهرمانان جهان در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند. چین، کره جنبی و شمالی و ازبکستان تقریبا با ترکیب اصلی آمده بودند.

میری درباره ناکامی خود در این رقابت ها گفت: واقعیتش این است که جو سالن من را گرفته بود. چون تجربه بزرگسال نداشتم و تا امروز تنها در رقابت های نخستین تجربه رقابت های بزرگسالان من بود. بنابراین نتوانستم عملکرد واقعی خود را ارائه دهم.

وی درباره ناکامی عجیب خود هنگام وزنه زدن اظهار داشت: زمانی که می خواستم وزنه را بالا ببرم احساس می کردم وزنه خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنم. فکر می کردم وزنه ها خیلی سنگین شده و بالا بردن آن از توان من خارج است. در حقیقت من از لحاظ ذهنی برابر وزنه ها کم آورده بودم.

وی افزود: من بارها و بارها در تمرین این وزنه ها را زده بودم و در رکوردگیری چالوس نیز خیلی بیشتر از وزنه را زده بودم. اما روز مسابقه مشکل ذهنی و روانی به من اجازه نداد تا بتاونم عملکرد واقعی خودم را ارائه دهدم.

وی در پایان گفت: البته سرماخوردگی هم مزید بر علت شد و اندکی از توان کاست. من در بدو ورود به شهر پوکت به دلیل آب و هوای شرجی و دم کرده پوکت دچار سرماخوردگی شدم و همین بیماری تا اندازه ای نیروی جسمانی من را تحلیل برد. همین نکته نیز باعث شد بیشتر دچار استرس شوم و بیشتر به هم بریزم.

 

نظر شما